کیاوشکیاوش، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره
روشنکروشنک، تا این لحظه: 6 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

روزهای شیرین با تو بودن

روزهای اخر

1393/5/8 20:41
نویسنده : آدی
440 بازدید
اشتراک گذاری

روزهای اخر این انتظار 9 ماهه رو دارم میگذرونم. 

روزهای پر از استرس و اضطراب ...

میخوام این روزهای اخر رو به دور این استرس ها باشم البته اگه بتونم 

میخوام از تک تک لحظه های که وجودت رو تو وجودم حس میکنم لذت ببرم 

وقتی که پاهات رو میمالی سمت راستم 

وقتی کمرت رو خم میکنی و میزنی بیرون 

هستی مادر ....

وجودم به وجودت بسته ست 

امروز وقتی که داشتی تکون میخوردی یه دفعه اشک شوق تو چشمام جمع شد و برای بار هزارم خدا رو شکر کردم که من رو لایق دونست که بعد اون همه سختی گذاشت این روزها رو تجربه کنم 

خدا رو شکر کردم که تو رو به من داد که منم طعم این روزها رو بچشم 

درسته که با سختی ها و استرس ها هم خودم رو هم تو رو اذیت کردم 

ولی  هر لحظه داشتم خدا رو شکر میکردم 

با هر تکونت از  خدا خواستم پشت و پناهت باشه.

از خدا میخوام که هر کدوم از زن های که میشناسم و نمیشناسم و در حسرت این روزها هستند رو خدا به خواسته شون برسونه  امین یا رب العالمین 

 

ب. ن

امروز صبح با سر درد شدید بیدار شدم. هر چی خوردم که شازده خان تکونی به اون دست و پای بلوریش بده نداد که نداد. شک کردم به فشار. گرفتم دیدم ایییییییی وای 15 رو 8 

شاتوت خوردم و رفتم خونه مامان. اونحا 14 رو 9 تا عصری هی رو 14 بود. عصری با بابایی رفتم بیمارستان. نوار قلب ازت گرفتن و گفتن خوبه  حرکتت رو هم گفتن خوبه. بعد برای بار چهارم ازمایش دفع پروتیین دادم که این بار نه مثبت بود نه منفی. گفتن لب مرزه. منم با رضایت خودم اومدم خونه. تا شنبه بشه و برم دکتر بببینم تکلیفم چی میشه. 

مامانی به من نیومده ارامش داشتم باشم. همین دیشب تصمیم گرفتم که ارامش داشته باشم 

مواظب خودت باش پسر گلم. 

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

ساحل
9 مرداد 93 0:10
آمین... خدا ب ه تو و گل پسری هم صبر بده که این روزهای باقی مونده رو به سلامتی طی کنین دوست گلم...
آدی
پاسخ
به من ارامش نیومدهههههههههههههههه
ستاره63
10 مرداد 93 16:04
ایشاله به سلامتی این روزای اخر را مادر و پسر بگذرونیددد.اندکی صبر سحر نزدیک است
آدی
پاسخ
ایشالله
مامان فرخنده
11 مرداد 93 9:03
ماماني دكترت كي وقت داده كه اين پسر ناز بدنيا بياد
آدی
پاسخ
اول 20 مرداد ولی امروز 14 مرادددددد
مامانی
11 مرداد 93 11:54
انشالله به سلامتی به دنیا میاد نازنین پسر!
آدی
پاسخ