کیاوشکیاوش، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره
روشنکروشنک، تا این لحظه: 6 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

روزهای شیرین با تو بودن

حال این روزا

1393/8/20 17:50
نویسنده : آدی
574 بازدید
اشتراک گذاری

عشق مامان. جمعه هفته ی پیش بود که خاله زنگ زد گفت فردا یعنی شنبه هیت باباجی اینا برنامه داره بیا بریم. منم به باباجی گفتم و قبول کرد که مارو ببره تهران.(عکست روهم توپست قبل گذاشتم)اونحا یه ذره ابریزش بینی داشتی که همه میگفتن چیزی نیست. ولی من رسیدم کرج بردمت دکترت.طبق  معمول شلووووووووووووووغ بود. نزدیک دو سه ساعت نشستم تا نوبتمون شد.رفتم دکتر همین که گوشی رو گذاشت گفت چرا این بچه رو بردی بیرون؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بهت دارو داد و گفت 6 روز بعد عکس از ریه ات بندازم.یه سکته ناقص کردم. دارو هات رو دادم .پنجشنبه خونه مامان جی بودذم همین که اومدم عوضت کنم دیدم ای واااااااااااااااااااااااااااااااای چرا تو پی پی خونه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

من که چیزی نمیخورم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ دیگه فرداش دگترت تو درمانگاهش شیفت بود رفتبم و ازمایش داد ولی گفت حساسیت به پروتین گاویه!!! ولی من که چیزی نمیخوردم!!!

یکشنبه صبح بیدار شدیم ورفتیم رادیولوژی و از اون قفسه ی سینه ی نازت عکس انداختن. جواب ازمایشت رو هم گرفتم تو رو گذاشتم پیش مامان جی و رفتم دکتر

منشی دکتر اومد گفت خون همون پروتین گاوی بوده ولی برای ریه ت باز دارو دادن و گفت اقای دکتر شنبه اول وقت ببرمت معاینه کنه. گفتم جواب عکسش خوب نیود؟؟؟ گفت نه

وای که من دست و پام شل شد. 

اومدم خونه سریع رفتم تو نت اون اصلاحات رو سرچ کردم دیدم الهی که مادر به قربونت بره ریه هات عفونت کردهگریه

قربون اون شکل ماهت برم من . اخه چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خلاصه این روزا اصلا حال خوبی ندارم. همش نگرانم.تا شنبه بشه و ببرمت دکتر. 

مامان خوب شده باش .باشه؟

قول بده 

ای خداااااااااااااااااااااااااااا خودت مواظب این طفل معصوم من باش 

گریه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

آیدا
20 آبان 93 21:37
نگران نباش مامانی انشاالله زودتر خوب میشه..مامانم همیشه میگفت ت شما ها بزرگ بشید پوست ما کنده شده از حال جسمیش میتونیتشخیص بدی که بهتره یا نه...خوب میشه مامانی نگران نباش
آدی
پاسخ
حالا حالاها مونده پوست ما کنده شه هههههه خودت رو اماده کن که نگرانی های الان با اون زمانی که اون تو بود زمین تا اسمون فرق داره
مامان فرخنده
21 آبان 93 7:36
ادي جونم نگران نباش به اميد خدا كياوش جونم تا شنبه خوبه خوبه ولي توي اين سن كم اين گلهاي ناز سرما بخورند خيلي بده مليسا هم دوماه نيمش بود سرما خورد يك هفته چيزي نخورد و كارمن وقت اشك ريختن بود الان كاملا دركت ميكنم چه حالي داري داروهاش را سر وقت بهش بده ايشا الله زود زود خوب ميشه مادر بودن يعني تا آخر عمر همش بايد نگران ميوه زندگيت باشي همين وبس
آدی
پاسخ
واقعا مادر یعنی نگرانی. الان میفهمم نگرانی های مادرم رو ............ ایشالله همیشه تن ملیسای ناز سالم باشه عزیزم
مامان ارميا و ایلمان
21 آبان 93 8:48
الهی بمیرم. نگران نباش. بچه همش مریض میشه. یادمه ارمیا خیلی مریض میشد. دکترش گفت توی این سن یه هفته خوبن و یه هفته مریض. سیستم بدنشون باید قوی بشه. ایشالله تا شنبه حالش خوب میشه.
آدی
پاسخ
خدا نکنه عزیزم. واقعا مریضی بچه ها خیلی سخته برای مادر.ایشالله هیچ بچه ای مریض نشه مخصوصا کلوچه هات
آیدا
25 آبان 93 16:34
آدی جان حال گل پسر چطوره بهتر شده؟!!!
آدی
پاسخ
خدا رو شکر خوبه خاله ایدا بووووس که به یادش بودی