کیاوشکیاوش، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره
روشنکروشنک، تا این لحظه: 6 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

روزهای شیرین با تو بودن

بدون عنوان

1393/8/29 22:07
نویسنده : آدی
486 بازدید
اشتراک گذاری

یه عالمه نوشتم پریددددددددددددددددددددددد

 

شنبه بردمت دکتر و گفت خدا رو شکر عفونتت برطرف شده ولی باید مواظبت باشم. 

یه خبر جدیدددددددددددددددددددد

غذا خور شدی جیگر من

اولین قاشق فرنی رو تو 104 روزگی تو تاریخ 27 ابان خوردی قربونت برم 

خیلی زود شروع کردی غذا خوردن رو. اونم به تشخیص دکترت که برای رفلاکست زودتر شروع کرد که از بین بره 

. اب سیب و اب لیمو شیرین هم بهت میدم که خیلی هم دوست داری. دیگه قشنگ با پلی  جیمت بازی میکنی  و  با اویز بالای تختت که خیلی حال میکنی. 

هر روز داری همه رو عاشق تر میکنی 

من که دیگه دیونه ت شدم

پارسال تو همین روزا بود که داشتم بدنم رو اماده پذیرایی از وجودت میکردم.

روزهای پر از استرس از اینکه میای؟ من رو لایق مادر شدن میکنی؟ 

خدا رو شکر که اومدی و شدی همه چیز من 

هر چقدر شکر کنم خدا رو کمه 

وقتی با چشمات دنبالم میکنی و توجهی که به من میکنی به هیج کی نمیکنی تمام اون روزهای سخت انتظار فراموش میشه .

قریونت برم من . داری بیدار میشی . باز میام 

اینم عکس همین امروزته عزیزم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

آیدا
29 آبان 93 22:55
الهی قربون اون خنده هات بشه خاله آیدا... شما همش بخند عزیزم... انشاالله همیشه صحیح و سلامت باشی و تن کوچولوت هیچ وقت دیگه رنگ مریضی رو نبینه...
آدی
پاسخ
مرسی خاله جون.بیصبرانه منتظر عکس سام هستیممممم
ساحل
30 آبان 93 12:07
خدا..رو..شکر..که..خوبی..گل..پسر.. چه..بزرگی..هم..شدی... کپی..خودته..ادی...
آدی
پاسخ
نهههه کپ باباشه!!!! همه امیدم به اینه مثل نیلیا یهو بشه شکل من ههه
مامان فرخنده
1 آذر 93 9:39
قربونت بشم كه زود شروع كردي به غذا خوردن نوش جونت عزيززززززززززم اميدوارم هميشه تنت سالم ولبت پر ازخنده باشه كوچولوي ناز دوست داشتني
آدی
پاسخ
مرسی عزیزم
niloofar
4 آذر 93 11:09
الهییییییییییییییییییییی قلبونششششششش بلمممممممممممممم چه جیگری شده ماشاله. عشقممممممم. خیلییییییییی ناز میخنده ماشاله. آدی جون خدا رو شکر که عفونتش خیلی مهم نبوده و زود برطرف شده بخاطر شرایط هوا خیلیا درگیر میشن خیلی نگران نباش گلم. ای پسمل ناقلا چه زود فرنی خور شدییییییییی.
آدی
پاسخ
مرسی خاله نیلوفر جون.اره پسر طلا زود نون خور باباش شد]
مامان ارمیا و ایلمان
11 آذر 93 13:50
واااااااااااااااااااااااااااااای. جیگرشو. چه ماهه. ماشالله.
آدی
پاسخ
niloofar
28 آذر 93 22:46
قربونش برمممممممممممممممممممم مننننننننننننننننننننن
آدی
پاسخ
خدا نکنه خاله جون