کیاوشکیاوش، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره
روشنکروشنک، تا این لحظه: 6 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

روزهای شیرین با تو بودن

یه سال گذشت

1394/6/12 20:07
نویسنده : آدی
591 بازدید
اشتراک گذاری

تولدت گذ شت. ولی نتونستم برات تولد,بگیرم.از,واکسن یک سالگیت که برمیگشتیم خوردیم زمین.دست من شکست و راهی اتاق عمل شدم و دو تیکه پلاتین شد,مهمون ناخونده ی دستم و پای تو هم مو برداشت و گچ گرفته شد.خدا رو شکر پای تو دوهفته تو گچ موند,و الان عین فرفره داری راه میری ولی دست من همچنان تو گچه و از بغل کردن تو محرومم.خیلی روزای سختیه.دیروز یعنی ده شهریور هم یهو اریون گرفتی!!! دکتر گفت عوارض واکسنه.کاش زودتر بگذره و بتونم برات تولد بگیرم عزیزم

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

ساحل
14 شهریور 94 22:46
عزیزمممممم اول تولد گل پسرمون مبارکه... انشالله تو هم زودتر بدون هیچ عوارضی خوب بشی فدات بشم......
آدی
پاسخ
مرسی عزیز با معرفت
مامان آیدا
26 شهریور 94 1:34
سلام آدی جان.. خدا بد نده خانمی.. چرا پس چطوری خوردین زمین که اینقده شدید آسیب دیدین.. عزیزم انشاالله زودتر خوب بشی.. دلم براتون تنگ شده بود اومدم بهتون سری بزنم که این پستو دیدم حالم گرفته تر شد.. امیدوارم زودتر هممه چیز عادیربشه.. تولد پسری هم با تاخیر مبارک باشه
آدی
پاسخ
ممنونم عزیرم .روی پله افتادیم و دستم رو سپر سر کیاوش کردم.خدا رو شکر بچم اسیب جدی ندیذ.الانم خوبیم خدا رو شکز