کیاوشکیاوش، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره
روشنکروشنک، تا این لحظه: 6 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

روزهای شیرین با تو بودن

انتخاب بچه

1390/11/23 22:43
نویسنده : آدی
197 بازدید
اشتراک گذاری

مادر عزیزم! آیا هیچ فکر کرده ای

هنگامی که بذر مرا میکاشتی

زمانی که در روح من دمیدی

و به ارامی به تماشای رشد من نشستی

آن گاه که در رویاهایت

برایم برنامه ریزی میکردی

وقتی که در قلبت مرا جای می دادی

ممکنه من هم برای داشتن مادری چون تو

آن هم فقط برای خودم،برنامه ریزی کرده باشم؟

مادری که بوی شیرین عشق می دهد

مادری که دستهایش نوازش گر است

مادری با محبت که وجودش سرشار از عشق است

همان کسی که شب ها مرا نوازش میکند

آیا اون روزها فکر میکردی

که همانطور که تو برای زندگی من نقشه می کشیدی

من هم ترا جست و جو میکردم؟

و حالا که در بازوانت آرمیده ام

نمی دانم آیا میدانی همان طور که

تو در فکر و وجودت مشغول ساختن و پرداختن من بودی

من هم در حال انتخاب تو بودم؟

                                                                                     کالین استوری

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

لادن
23 بهمن 90 19:38
چقدر دلم گرفت اشکم دراومد خیلی خیلی قشنگ بود
خانوم گل
23 بهمن 90 23:14
مثل همیشه عالی و تک بود
مامان مینا
24 بهمن 90 9:53
عالیه اجازه دارم توی وبلاگم ازش استفاده کنم

خواهش میکنم