کیاوشکیاوش، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره
روشنکروشنک، تا این لحظه: 6 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره

روزهای شیرین با تو بودن

سونوی ان تی

1392/11/15 17:28
نویسنده : آدی
202 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم. از امروز برات بگم که چنان برفی میاددددددددددددد که چند ساله همچین برفی نیومده. صبح قرار بود باباجی بره وقت بگیره برامون که بریم سونوگرافی. هوا که اینجوری شد زنگ زدم بهش گفتم زحمت نکشه خودمون برای بعد از ظهر میریم.ساعت 9 با بابایی از خونه رفتیم بیرون ساعت 12 رسیدم تهران. رفتیم مرکز دکتر شاکری. خدا رو شکر به خاطر هوا خیلیییییییییییییییییی خلوت بود. فقط یه نفر قبل من بود. دیگه نوبت من شد و رفتیم با بابایی تو .دکتره اولش خیلی بداخلاق بود ولی بعدش خوش اخلاق شد.تک تک اعضای بدنت رو بهمون نشون داد.بعد بابای گفت اقای دکتر جنسیتش چیه؟ گفت اقا پسره که من گفتم الان که معلوم نیست ولی دکتر یه چیزی بین پاهات بهمون نشون داد . که فکر کنم تشخیصش درست بود!!!حالا باز برام فرقی نداره قربونت برم. همین که سالم و سلامت بودی برای من مهم بود حالا میخوای دخمل باشی یا پسر من عاشقتمممممممممممممممممممممممممممممم. اونحایی که علامت هست مماخته عزیزمممممممممممممممممممم. زانوهات رو هم جمع کردی 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

ﻣﺎﻣﺎﻥ ﺻﺪﺭا ﻃﻼ ﻭﺣﺴﻴﻦ ﺟﻮﻥ
15 بهمن 92 21:20
[ﺳﻼﻡ ﺩﻭﺳﺖ ﺟﻮﻥ.ﻫﺰاﺭ ﻣﺎﺷﺎﻟﻠﻪ. ﻓﺪاﻱ ﻧﻲ ﻧﻲ ﻗﺸﻨﮕﺖ ﻛﻪ ﻟﺒﺨﻨﺪ ﺑﻪ ﻗﻠﺒﺶ ﻫﺴﺖ.ﺧﻴﻠﻲ ﻣﺮاﻗﺐ ﺧﻮﺩﺗﻮﻥ ﺑﺎﺵ ﻋﺰﻳﺰﻡ.اﻧﺸﺎﻟﻪ 5_6ﻣﺎﻩ ﺩﻳﮕﻪ ﻋﻜس اﻳﻦ ﻣﺪﻟﻴﺖ ﺭﻭ ﺑﺒﻴﻨﻢ.
آدی
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامان ارمیا و ایلمان
16 بهمن 92 11:19
ای جیگرشو. وااااااااااااااای که چه کیفی داره جوجه تو دلت رو می بینی. حس قشنگیه. حالا بگذار تکونهاش شروع بشه ببین چه کیفی می کنی خانم خانمها. هر وقت تکون خورد دستت رو بگذار روی شکمت و صلوات بفرست. سوره والعصر رو هم زیاد بخون تا صبور بشه و نق نقو نشه.
آدی
پاسخ
هنوز که هیچی حس نکردم.از الان دارم سوره والعصر رو میخونم که به من نره هههه اخه من بمبی بودم برای خودم همش در حال گریه و جیغ بودم
مامان نرگس
16 بهمن 92 13:10
الهـــــــــی .. خداروشکر .. عزیز دلممممممممممممممممممم .. وای نینی پسمل کاکل زریه ای جونم .. ایشالله به سلامتی مامانی .. خیلی خوشحال شدم
آدی
پاسخ
بووووووس. دخملت رو میدی به پسر من؟؟؟؟؟؟
ساحل
16 بهمن 92 14:56
واییییییییییییییییییییییییییی........... یکی از بهترین سونوها که تازه میفهمی بچه هست تو دلت...نه ؟؟.... گل پسری مبارکت باشه دوستم... نامدار باشه پسرمون... خیلی مراقب خودت باش و ما رو بیخبر از احوالت نزار.... راستی نینی میشه متولد ماه تیر یا مرداد ؟؟
آدی
پاسخ
ارررررررررره. همه چیش رو به ادم نشون میده. تاریخ رو گفت 30 مرداد. بازم با اینکه با چشمم انتنش رو دیدم شک دارم خخخخخخ
ایدا
16 بهمن 92 18:10
عزیزممممم آقا پسر گل!! جانم چقدر واضحه تصویر!!!
آدی
پاسخ
بوس خاله جون
پرتو
16 بهمن 92 22:43
ای جونم چه عکس خوشگلی داره این گل پسری فداش شم عزیزم تبریک میگم جنسیتشم مشخص شد و خدا رو شکر که همه چی روبراهه . انشاالله سالم و سلامت و به موقشم میاد بغلتون آمین
آدی
پاسخ
ممنونم پرتو جون. ایشالله به زودی برای تو .
مامان فرخنده
18 بهمن 92 11:40
وای خیلی عکس با حالی بود خداروشکر که همه چیز خوبه مواظب خودت وآقا پسلمون باش
آدی
پاسخ