کیاوشکیاوش، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره
روشنکروشنک، تا این لحظه: 6 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره

روزهای شیرین با تو بودن

یک ماه گذشت

1393/6/17 12:49
نویسنده : آدی
602 بازدید
اشتراک گذاری

عشقم 

یه ماهه که تو اومدی که شدی چراغ خونه ی ما

شدی همه کس و کار من 

همه ی زندگیم وقف تو شده. 

یک ماه به همه ی سختی ها  دلواپسی ها گذشت. خدا رو شکر.

گل پسر منی. خیلی کم خوابی ولی عشق میکنم با چشمای که تو تاریکی شب به من ذل میزنه یا وفتی که گشنه هستی  و دهنت رو کج میکنی و چهار تا انگشتت رو میکنی تو دهنت.

الانم که فرصت شد بیام و اینحا برات بنویسم افتخار دادی و تو کریر نشستی و من دارم با پام تکونت میدم تا بتوم اینحا بنویسم. 

متاسفانه رفلاکس شدیدی داری مامان. وقتی بالا میاری خودت میترسی و با اون چشای قهوه ای ذل میزنی به من.دیروز بردمت دکتر و دیگه بهت دارو داد اخه همش ترش میکنی و اذیت میشی. الهی مادر به فدای تو بشه که داروت خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی تلخه. وقتی میخوام بهت بدم هم تو هم خودم اذیت میشم که اخه چرا یه بچه به این کوچیکی باید دارو بخوره. ولی برای سلامتیت لازمه. 

بعد دکتر گفت دیگه نباید به این پسر شکمو شیر زیاد بدم . باید هر یه ساعت 20 دقیقه بهت شیر بدم و بعد از اونحای که تو عادت کردی به اینکه زیاد بخوری گریه میکنی و من هم پا به پای تو گریه میکنم که چرا نمیتونم و نباید بهت شیر بدم . اخه کار تو الان فقط خوردن و خوابیدنه. خواب که نداری خوردن هم نداشته باشی که نمیشه. ایشالله زود خوب میشی و باز به به میخوری عشقم

کیاوش ساعت اول تولد

کیاوش ساعت اول تولد 

 

کیاوش در ده روزگی 

کیاوش در یک ماهگی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامان فرخنده
17 شهریور 93 13:58
امیدوارم زودتر رفلکس معده کیاوش جون خوب بشه وبتونه تا دلش میخواد شیر بخوره راستی مامانی خیلی نازه خدا محافظش باشه
آدی
پاسخ
ممنونم عزیزم
آیدا
18 شهریور 93 12:07
عزییزززم.. خیلی خواستنی گل پسرت... خدا حفظش کنه.. ماشاالله.. انشاالله رفلکس معده اش هم خوب میشه جنتلمن مون حسابی شیر میخوره...
آدی
پاسخ
نظر لطفته عزیزم.بیصبرانه منتظر عکس گل تو هستم
ساحل
21 شهریور 93 18:32
خیلی وقته که اومدم و عکس کیاوش خوشگلو دیدم..ولی فرصت نشد بنویسم که دوباره وجود این گل پسر رو بهت تبریک میگم... امیدوارم همیشه به وجودش افتخار کنی... انشالله زود زود رفلاکسش هم خوب میشه و تند تند شیر میخوره در حدی که بیای بگی چرااااا آخه؟؟؟!!! موفق باشی مامان مهربون...
آدی
پاسخ
ممنونم مهربون
niloofar
23 شهریور 93 12:35
ای جون ماشاله چه نازههههه. خدا برات حفظش کنه آدی جون. ایشالا رفلاکس معده ش هم هرچه زودتر بهتر شه بتونی با خیال راحت اونجوری که دوست داره و دوست داری بهش شیر بدی.
آدی
پاسخ
ممنونم عزیززززم.خدا ارغوانت رو هم حفظ کنه
سحررررر
23 شهریور 93 16:03
ای جونممممممم به این پسر خوشگل چه قدر قشنگ حستو مینویسیییی خوش بحال پسرت بااین مادر ایشالا زود رفلاکسشم خوب میشههه
آدی
پاسخ
لطف داری عزیزززززم.
مامان ارمیا و ایلمان
30 شهریور 93 13:28
آی قربون این فرشته کوچولو برم من. نانازم. مامانش نگران نباش خوب میشه. نوزاد واقعا سخته. آدم از کت و کول می افته. صبر داشته باش. ایشالله تولد یک سالگیش و بعد هم 120 سالگیش رو بگیرین گلم.
آدی
پاسخ
واقعا سخته...ولی خدا رو صد هزار بار شکر که این سختی رو تجربه میکنم
مامان سمانه
24 مهر 93 19:40
ایشالا زودتررررررررررررر خوبشه جوجوتون چقدر ماهه این نی نی الهی....
آدی
پاسخ
ممنونم عزیزم