کیاوشکیاوش، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره
روشنکروشنک، تا این لحظه: 6 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره

روزهای شیرین با تو بودن

درد دل

1392/11/4 19:39
نویسنده : آدی
204 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم. 

دیروز رفتیم دکتر. خدا رو شکر یکی از قرصام و یکی از امپولها رو کم کرد . روی ماهت رو هم دیدیم کوچولوی بند انگشتی من. 

کم کم باید برم برای غربالگری که ایشالله از اون مرحله هم به سلامت میگذری. حالا میخوام یه کم باهات درد دل کنم چون به هیچ کی نمیتونم بگم ولی تو سنگ صبور منی

عزیزم بعضی ها با حرفاشون دل من رو میسوزونن. حالا فرداکه تو بزرگ شی و با اختیار خودت و قوه تشخیص خودت ازشون دوری کنی همه رو از چشم مادر!!!!!!!میبینن. من همشون رو واگذار میکنم به خدا. هر چیزی که به اون مغز فندقیشون میاد رو به زبون میارن. تا الان در مقابل هر حرفی که زدن سکوت کردم. انقدر که دیگه چیزی از اعتماد به نفس تو وجودم نمونده اونم من که از هر نظر میخرمشون و میزارمشون تو جبیبم. حالا میای و میبینی ولی از وقتی تو اومدی تو دلم انگار یه جرات و جسارت خدا بهم داده و دیگه در مقابل جرفاشون که به نظرم اشتباه هست سکوت نمیکنم. چون نمیخوام این اخلاق رو برای تو هم داشتن. باید بدونن به من و عشقم احترام بزارن.

روزی که خبر اومدن تو رو دادیم انقدر برخورد سرد بود که حتی سرشون رو بالا نکردن یه تبریک بگن. من و بابا انگار اب یخ ریختن رو سرمون. 

سر سن بارداری انقدر سرکوفت خوردم مننننننننننن. اخر بهشون گفتم اینکه شما زود بچه دار شدید نشونه این نیست که کار درست رو انجام دادید. وقتی شما داشتید دنبال شوهر میگشتید من درس میخوندم و سرکار میرفتم.

یا امروز بهم میگن نکنه با ای وی اف بجه دار شدی؟

گفتم نه ولی اگرم ای وی اف کرده بودم بچه مال خودم بود نه کس دیگه

اینکه من ای وی اف کردم چیز بدی نیست. اینم یه روش هست . این نشون میده من چقدر بیتاب تو بودم که انقدر زحمت کشیدم و خودم رو وقف داشتن تو کردم.ولی برای ادمهای با اون طرز فکر بهتره ندونن 

دیگه نمیخوام ساکت باشم.  نمیخوام بهشون اجازه بدم هر چیزی رو برای من و تو تجویز کنن. به بابایی هم حرف نمیزنم چون حتما خودش میفهمه ولی برای حفظ حرمتها صحبتی نمیکنیم .

نمیدونم این پست تا اون روزی که خودت بخوای بخونی میمونه یا نه ولی حرفهای بود که اگه نمیزدم خود تو ناراحت میشی چون من میریختم تو خودم و غصه میخوردم . 

تو همه مراحل زندگیت این رو یادت باشه که مامان و بابا عاشقتن عزیزممممممممممممممممم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

آیدا
5 بهمن 92 9:45
خانم خانم ها هر جا که باشی با لاخره دور بر آدم یکسری آدمای کوتوله از نظر فکری البته وجود دارند که می تونن باعث نارحتی آدم بشن. اصلا از یه گوش بشنو و از گوش دیگه در کن!!! یعنی حتی ذره ای خاطر نازنینت رو برای حرف های و بی تفاوتی های دیگران مکدر نکن. این آدم ها هیچ کدوم نه می مونن برات و نه مهم هستند تو زندگیت. همین قدر که خودت و همسرت هم دل باشین و عشقتون رو به فینگیلیتون هم یاد بدین، هیچ نیازی حتی به خانواده نزدیک همسر و یا خودت هم در نهایت وجود نداره. اصلا خودت رو ناراحت نکن مامان خوشکل. داشتن بچه نعمتی هست که به راحتی بدست نیاوردیش حالا هر کس هر چی هم بخواد بگه بگه!! مهم اینه که تو الان چیزی داری که خیلی ها آرزو دارند داشته باشنش و به هیچ کس هم ربطی نداره که شما دو تا چه زمان خواستید بچه داشته باشید اصلا اهمیت نده!!!
آدی
پاسخ
کاش همه این طور فکر میکردن و به زندگی دیگران کاری نداشتن.متاسفانه اطرافم پر از ادمهایی هست که نسخه ی زندگیشون رو برای دیگران تجویز میکنن و خدایی ادعا هستند
مامان ارمیا و ایلمان
5 بهمن 92 10:36
سلام گلم. الان تو موقعیتی نیستی که با حرفهای چرند بعضی ها اوقات خودت رو تلخ کنی. واقها روی بچه اثر می گذاره و عصبی می شود. جدی می گم. بی خیال. بسپار به خدا. فقط به اون حبه انگورت فکر کن و براش شعر بخون.
آدی
پاسخ
تمام سعیم همینه
مامان فرخنده
5 بهمن 92 11:37
امان از دست فاميل شوهر عزيزم غصه نخور ولي خيلي با احترام جوابشونو بده چندبار قشنگ جواب بدي اونها هم جرات نمي كنند ديگه بهت چيزي بگند همون بهتر كه بهشون نگفتي كه به چه روشي بچه دار شدي وگرنه مي گند بايد آزمايش دي ان اي بده بچه مهم خودت و همسر گرامي و ني ني ناز هستيد بقيه را هم ولش كن مگه قراره چند بار درسال همديگر را ببينيد به جاي اينكه خوشحال باشند ببين چه چيزهايي مي گند واقعا جاي تاسف داره . خودشون مگه دختر ندارند خوشحال مي شند كسي دل دخترشون را بشكنه مواظب حبه انگور باش عزيزززززززززززززززززم
آدی
پاسخ
دارم رو خودم کار میکنم....اره مهم ماییم که عاشقشیم و ثانیه شماری میکنیم برای اومدنش
ایدا
7 بهمن 92 12:54
سلام خانم زیبا؟!! خوبی؟! خوشی؟!! نی نی نازی خوبه؟!!حال و هوات خوبه؟!!دماغت چاقه؟!! یه عالمه مواظب خودت باش گلم
آدی
پاسخ
مرسی عزیزمم. خوبم خدا رو شکر. دعوام نکنی هاااا امروز باز رفتم سونونگرانش بودم استرسم زیاد بود گفتم این استرسه خیلی بدتره. رفتم خدا رو شکر خوب بود.
ایدا
8 بهمن 92 8:36
خوب نمیشه دعوات کنم؟!!! قربونت برم اشعه سونو برای نی نی خطرناکه گلم!! نگران نباش یکم باید صبوری کنی و خیالت راحت باشه تقدیر به امدن نینی باشه(که هست)حتی خودت هم نمی خواستی نینی می اومد. غربالگری کی هست؟!! هر چی کمتر سونو بری جدی برای نی نی بهتره!! بازم می گم مطمئن باش خدا ی مهربون مواظب هر دو تون هست.
آدی
پاسخ
ایشالله به زودی به این استرس ها دچار میشی بعد من میام دعوات میکنم
پرتو
8 بهمن 92 20:37
عزیزم اصلا اهمیت نده بهشون هر کی هر چی میخواد بگه واگذارشون کن به خدا مهم اینه که توی دلت یه فرشتس و دوست نداره مامان گلش ناراحت باشه و استرس هم اصلا براتون خوب نیست . مواظب خودتون باش گلم
آدی
پاسخ
همین کار رو کردم به قول تو مهم اینه که ما عاشقشیم و داریم ثانیه شماری مکنیم برای دیدنش
ایدا
9 بهمن 92 14:04
آدی
پاسخ
ملودي
11 بهمن 92 0:43
خاك تو سرشون بي عقلا با لاخره بايد يه چيزي بگم ديگه نميشه ميدوني كه اسمش روشونه قوم شوهررر ببخش رك نوشتم نتونستم جلوي خودمو بگيرم به جاي تبريك و آرزوي سلامتيش چي ميگن! خواهرشوهرت گفت؟
آدی
پاسخ
اوهوووووووم