کیاوشکیاوش، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره
روشنکروشنک، تا این لحظه: 6 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره

روزهای شیرین با تو بودن

حبه ی انگور

1392/10/27 13:23
نویسنده : آدی
199 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزمممممممممممممم دیروز 9 هفته ای شدی. قربونت بره مامانت 

الان تو حبه ی انگور منیییییییی. 

هر چی داری بزرگتر میشی شکمو تر میشی. اخه من همش گشنمههههههههه. وقتی هم یه چیزی میخورم حالم خیلی بد میشه مخصوصا شبا. که ترجیح میدم گشنه بمونم. 

از حال رو زور بابا هر چی بگم کم گفتم. اصلااااااااااااااااا فکر نمیکردم انقدر بی تاب اومدن تو باشه.هیچ وقت به روم نمیاورد که چقدر منتظره. الان ولی میفهمم همه رو میریخته تو خودش که من عذاب نکشم. 

من همه ی سعیم رو میکنم  که مواظب تو باشم. تو هم خیلی مواظب خودت باش. 

هر چقدر خدا رو شکر کنم برای این روزا کمه. 

خدا خیلیییییییییییی ممونم ازت. تا اخر عمرم هم شکرت کنم کمه.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

ساحل
27 دی 92 23:37
انشالله با سلامتی میشه یک دونه هندونه و میپره از شکمت تو بغل بابا و مامانیش... خدایا دوستمو به تو سپردم.. از همه آسیب ها خودش و کوچولوی نازشو حفظ کن...
آدی
پاسخ
مرسی از دعای قشنگت عزیزممممم
مامان فرخنده
28 دی 92 7:51
خدارو هزار مرتبه شكر كه هم حال خودتت وهم حبه انگورت خوبه قدر اين لحظه ها رو بدون وحسابي بخور . ديگه مي بينم كه منفي بافي نمي كني خداروشكر مواظب خودتت وني ني گولي باش
آدی
پاسخ
دختر خوبی شدم
ایدا
28 دی 92 8:44
نی نی گلی 3 ماهه گیت مبارک. زودی بیا که هممون منتظرتیم
آدی
پاسخ
ایدا
28 دی 92 13:15
وایی اگر بدونی چه حالی شدم که گفتی عروس و داماد رو میشناسی؟!! یعنی اول کامنتت رو خوندم یکم مکث کردم بعد بقیه اشت رو خوندم که نوشته بودی یه زوج دیگه اند. ببین خیلی حال عجیبی بود!! چون اول هم که می خواستم داستانشون رو بنویسم کلی با خودم کلنجار رفته بودم که آیا درسته که از زندگی کس دیگه ای اینجا بنویسم یا نه؟!! بعد که یک لحظه احساس کردم آشنا هستی باهاشون اصلا حالم بد شدا!!! با خودم گفتم وایییی آشنا!! قلبم داشت از جاش وا میستاد
آدی
پاسخ
ههههههه نترسسسس گفتم که عروسیشون 10 سال پیش بود. ولی واقعا خیلیییییییییی جالبه که دو زوج انقدررررر همه چیشون مثل هم باشه.
پرتو
28 دی 92 21:46
مژده دهيد چون كه هفته وحدت آمده ميلاد امام صادق و پيمبر رحمت آمده كاش در اين جمعه از آسمان ندا دهند اي منتظران ظهور،منجي بشريت آمده ولادت پيامبر اكرم(ص) و امام صادق(ع)تبريك و تهنيت باد.
مامان ارمیا و ایلمان
30 دی 92 10:01
واقعا خدا رو هزاران بار شککککککککککککککککککر. ایشالله حبه انگورت یه نی نی جیگر میشه و عکسهاش رو می بینیم.
آدی
پاسخ
ایشالله مرسییییییییییی
مامان نرگس
30 دی 92 21:00
عزیزممممم.. منم تند تند گشنم میشه .. ایشالله به سلامتی این وروجکا بیان بغلمون ..
آدی
پاسخ
ایشالله
نسرین (عزیز دل مامان و بابا)
2 بهمن 92 12:39
عزیزم مواظب گیلاس کوچولوت باش. از اخرین فرصتات م استفاده کن که نی نی بیاد دیگه وقت سرخاروندنم نداری.
آدی
پاسخ