کیاوشکیاوش، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره
روشنکروشنک، تا این لحظه: 6 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

روزهای شیرین با تو بودن

هفته ی 30

1393/3/17 15:27
نویسنده : آدی
275 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم

الان تو هفته ی 30 هستی و اگه خدا بخواد 8 هفته دیگه میبینمت 

قربونت برم که هر روز که میگذره عاشقتر میشم. هنور نتونستم به اروم شدنت تو بعضی روزا عادت کنم. ولی باید سعی خودم رو یکنم که اذیتت نکنم. 

خاله ساحل گفته بود کم کم حرکتت فرق میکنه. وای که راست گفت. خیلییییییییییییی با حال شده حرکاتت. انگار که خودت رو میمالی به در و دیوار شکمم. شکمم رو کج و کوله میکنی. یعضی وقتها واقعا خندم میگیره. 

ساعت ها میشینم و زل میزنم به شکمم که یه وقت این صحنه ها رو از دست ندم 

از یه طرف دوست دارم زودتر بگذره و اون روی ماهت رو ببینم 

از یه طرف هم دوست ندارم این روزا تموم شه و دلم برای این روزهات تنگ میشه 

الان تو فقط فقط فقط برای منی. ولی بیای بیرون برای همه میشی. 

الان حتما میگی چه مامان خودخواهی دارم من 

ولی خو چه کنمممممممممم. نمیخوام با کسی تقسیمت کنم.

بابا هم خیلیییییییییییییییییییی بی تاب اومدنته

خیلیییییییییییییییییییییی

هر روز رو میشماره برای لحظه ی دیدار. 

کلی برنامه داره برات. میخواد از روز اول ببرت سر کار هههههههههه

قول بده پسر خوبی برای بابا باشی البته میدونم که هستی . 

من و بابا خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییی بی تاب دیدنتیم. مواظب خودت باش عزیزم. 

الان به خدا خیلییییییییییییییی نزدیکی. از خدا بخواه با بابا عمر با عزت و طولانی بده. 

از خدا بخواه که همه ی بچه ها رو در پناه خودش حفظ کنه 

و از خدا بخواه که به همه ی دوستای مامان که منتظر معجزن معجزش رو نشون بده عزیزم.

دوستت داریم بووووووووووووووووووووووس

پسندها (3)

نظرات (4)

ایدا
17 خرداد 93 15:56
دیدی گفتم کم مونده!!!! لذت ببر از این 10 هفته باقیمانده
آدی
پاسخ
ساحل
17 خرداد 93 19:33
فقط لذت ببر... دنیا اومد این احوالت بیشتر میشه حس حسودی بهت دست میده ولی خوب این نیز میگذرد و فقط خاطرات خوشش میمونه باهات... اگه تونستی از حرکاتش فیلم بگیر.. من که خودمو کشتم نتونستم فیلم بگیرم...برای قشنگ تر شدنش یک لیوان آب بزار رو شکمت و از زاویه ای فیلم بگیر که هم شکمت هم لیوان آب دیده بشه... وقتی حرکت میکنه و لیوان رو کج میکنه کیف دارهههههههه....... انشالله این 8 هفته طلایی رو هم به خوبی سپری میکنی و شازده پسر با سلامتی قدم تو بغل مامان و بابای خوبش میزاره... مراقب خودت و کوچولوت باش...
آدی
پاسخ
والله این وروجکم انگار میفهمه دوربی رو بر میدارم!!!! حالا باز سعی میکنم‌...
niloofar
18 خرداد 93 18:42
ای جون. واقعااااا حرکتهاشون دلچسبه. شکم آدم که کج و کوله میشه و هممه از روی لباس هم میبینن که داره غلت میزنه دل آدم و میبره. خدا برات حفظش کنه آدی جون
آدی
پاسخ
خدا ارغوان تو رو هم حفظ کنه و همه ی منتظر ها این حس رو تجربه کنن
مامان ارمیا و ایلمان
20 خرداد 93 9:08
ایشالله این 8 هفته هم به خیر و خوشی می گذره. مراقب خودت و جوجو باش.
آدی
پاسخ
ممنونم عزیزم.شما هم مراقب کلوچه ها باش