کیاوشکیاوش، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره
روشنکروشنک، تا این لحظه: 6 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

روزهای شیرین با تو بودن

تولد پسر خاله

1393/2/9 19:35
نویسنده : آدی
323 بازدید
اشتراک گذاری

سلامممممممممم

امروز صبح ساعت 7 صبح پسر خاله ت پاشا به دنیا اومدددددددددددددددددددددددد عزیزم. 

پاشا هم سن تو میشه و با هم ایشالله حسابی بازی میکنید و مدرسه میرید قربونت برم.

از الان دارم کل کلتون رو که کدومتون درستون جلوتره رو تصور میکنم. 

یه پسر خاله بزرک هم داری یاشار...

اونم میشه رهبرتون تو شلوغ کاری

فکرنکنم دیگه همه با هم جایی راهمون بدن. 

به قول مامانجی خدا رحم کنه با سه تا پسر بچه هم سن و سال 

اخه یاشار هم فقط 3 سال ازتون بزرگتره

از وقتی عکسهای پاشا رو دیدم خیلی بی تاب تربرای دیدن روی گل تو شدم. 

ولی تو به من کاری نداشته باش و به وقتش بیا قربونت برم. 

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

ستاره
16 اردیبهشت 93 11:52
مبارك باشه عزيزممم..سه تا پسمل گل..ما هم سه تا پسري ميشيم ايشالههههه
آدی
پاسخ
آیدا
17 اردیبهشت 93 10:32
چی میشه!!!! سه تا پسر بچه شیطونن از سر کول مامان باباشون بالا و پایین میرن
آدی
پاسخ
به قول خواهرم میگه وقتی من میرم خونه بابا اینا تو سر و کلت پیدا نشه ههههه
مامان نرگس
17 اردیبهشت 93 15:31
عزیزممممم قدمش مبارک باشه .. چه شود 3 تا پسمل شیطونننننن
آدی
پاسخ
مامان نرگس
17 اردیبهشت 93 15:32
مامانی قندت اومد پایین ؟ آزمایش دیابت دادی یا نه هنوز ؟
آدی
پاسخ
هفته ی دیگه باید بدم و ناشتا جند باز تست کردم خدا رو شکر کم شده بود