کیاوشکیاوش، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره
روشنکروشنک، تا این لحظه: 6 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

روزهای شیرین با تو بودن

من و قند

1393/2/4 0:07
نویسنده : آدی
276 بازدید
اشتراک گذاری

چند روزی بود که عطش شدید داشتم. خیلییی 

هر چی اب میخوردم خوب نمیشد 

یه دفعه گفتم ای وااااااااااااااااااااااااااااااای نکنه قندم بالا باشه

صبح  بلند شدم و قندم رو گرفتم و دیدم ای داد بیداد 120 هستش و بالاتر از رنج نرمال

زدم زیر گریه

فدات شم که میفهمی وقتی من گریه میکنم. 

صبحونه خوردم و دو ساعت بعد هم گرفتم شده بود 122

زنگ زدم دکتر

گفت هنوز خدا زو شکر به مرحله ی خطرناک نرسیده و باید پرهیز کنم. 

اخه عشقم من که چیز زیادی نمیخوردم 

همینم نخورم تو چطوری وزن بگیری. 

خلاصه امروز من یه عدد مامان مرتاض بودم و همش در حال گشنگی. چون هر چی داشتیم قندداشت.حالا چند روز مراعات کنم ببینم چی میشه

خیلی نگرانتم عشقم. سعی میکنم مواظبت باشم تو هم دعا کن موفق باشم 

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

ساحل
6 اردیبهشت 93 11:00
سلام... میبینم که باز نگرانی ؟ پس تو کی میخوای لذت ببری از بارداریت ؟ ها ؟ کم نگران باش ولی بیخیال نباش... انشالله چیزی نیست... نصف دوره رو طی کردی ؟ آره ؟ انشالله تا آخرش خوب پیش میره و سال دیگه همین موقع بچه به بغل به نگرانی های الانت میخندی... فدات ...
آدی
پاسخ
خودم ازدست خودم خسته شدم.واقعانمیدونم کی میخوام لذت ببرم.همین الان از درمانگاه تشریف میارم .چون حرکتش رو حس نمیکردم. دعا کن این چند ماه بگذره و با خیال راحت بغلش کنم و بزرگش کنم
ایدا
6 اردیبهشت 93 14:00
دیگه چیزی نمونده نصف بیشترش رو رد کردی کم مونده
آدی
پاسخ
خیلی موندهههههههههههههههههههههههههههههههههههه
آیدا
7 اردیبهشت 93 7:59
چشم هاتو به هم بزاری باز کنی تموم شده و حسرت خوردی که چرا همه اش استرس داشتم بر می گردی و پشت سرت رو نگاه می کنی می بینی عین برق گذشته و عزیز دلت داره میره مدرسه
آدی
پاسخ
حق با شماست. خودمم ناراحتم که لذت نمیبرم
Samin
7 اردیبهشت 93 10:07
ادي خصوصي برات فرستادم،نخوندي؟
آدی
پاسخ
الان دیدم عزیزمممم. وای فای موبایلم قاط زده. درست میکنم بهت پیام میدم عزیزمممممممممممم
مامان فرخنده
7 اردیبهشت 93 12:53
مامانی باید بری پیش مشاور تغذیه که اون برات برنامه غذایی بنویسه که بچه ام خوب جون بگیره من یکماه سر ملیسا رپیم غذایی گرفتم زیاد هم اذیت نمیشی تمام ویتامینهای مورد نیاز هم به بچه میرسه حتما برو پیش یه متخصص غذا
آدی
پاسخ
فعلا که خود دکتر یه سری پرهیز داده تا ببینم چی میشه . مرسی از راهنماییت
ستاره63
8 اردیبهشت 93 17:23
وای ادی جونم ددیدی چیز مهمی نبود اینقدر به خودت و پسمل گلت استرس دادی.تورو خدا استرس نداشته باش همه چیز خیلللییی خوبه.زندگی شیرین میشود
آدی
پاسخ
ایشالله که همیجوری باشه
پرتو
11 اردیبهشت 93 11:32
عزیزم سعی کن قندت و کنترل کنی ولی نگران نباش اونقدرهام زیاد نشده اگه پائین تر نگهش داری برای نینی بهتره . غذاهای نشاسته ای کمتر بخور اونا قند و خیلی میبره بالا . انشاالله بقیه راه و به سلامت میگذرونی و کوچولوت و بغل میگیری دوستم
آدی
پاسخ
ممنونم عزیزم. دارم همین کار رو میکنم و خدا رو شکر دو بار دیگه که اندازه گرفتم پایین. بود. حالا باید برم ازمایشش رو بدم . امیدوارم که اون هم چیزی نباشه چون واقعا سخته