کیاوشکیاوش، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره
روشنکروشنک، تا این لحظه: 6 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

روزهای شیرین با تو بودن

شروع هفت ماهگی

1393/2/23 0:26
نویسنده : آدی
299 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل مادر . امروز 25 هفته و 5 روزمه که میشه پایان شش ماه و وارد هفت ماه شدیم.  ورود به ماه جدیدت مصادف شده با تولد حضرت علی و روز پدر. 

خیلی دوست داشتم امسال که سال اوله برای بابای یه کادوی خوب بگیرم.ولی نمیشد تنها برم از خونه بیرون . اخه امروز یه کم دردم زیاد بود. 

عوضش از طرف خودمون دو تا یه نامه براش نوشتم و یهوووو هنر مند شدم و یه گل کوچیگ هم درست کردم بهش دادم که همشه براش بمونه و با دیدنشون یاد اولین سالی که پدر شده بود بیوفته . 

درسته تو هنوز پا به این دنیا نذاشتی ولی همه ی دنیای من و بابات شدی. 

روح زندگی رو به تن خسته ی زندگی ما دمیدی گل پسرم. 

به خاطر بودن تو ما لقب مادر و پدر گرفتیم. 

خیلی دوستت داریم و بی صبرانه منتظر دیدن اون روی مثل ماهت هستیم .

اینم عکس گلی که برای بابای درست کردم

اینم گلی که برای بابای درست کردم

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان فرخنده
27 اردیبهشت 93 9:57
روز پدر مبارك باشه گلت هم خيلي خوشگل بود ماماني
آدی
پاسخ