کیاوشکیاوش، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره
روشنکروشنک، تا این لحظه: 6 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

روزهای شیرین با تو بودن

اغاز سال 1393

1393/1/1 11:09
نویسنده : آدی
275 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلممممم سال نو مبارک. امسال اولین سالی بود که با تو بودم. من بودم و تو و عکست سر سفره سال تحویل. خدارو شاکرم که امسال  رو با تو شروع کردم عزیزم. 

مامان خیلی دوستت داره. خیلیییییییییییییییییی. بیشتر از چیزی که بخوای تصور کنی. امسال رو با هم شروع کردیم . 5 ماه دیگه اولین دیدارمونه عزیزم.هر چقدر از بیتابی برای اون لحظه بگم کمه. در حدی بیتابم که فکر کنم با دیدنت سکته کنم. از الان دارم به بابات حسودی میکنم که اگه من بیهوشی کامل باشم اون اول تو رو میبینههههههههههههههههههههههههههه. 

مامانی دعا کن امسال سال خوبی باشه. دعا کن سایه مامان جی و بابا جی رو سرمون باشه سالهای سال و از عشقشون تو هم سیراب شی عزیزم. 

دعا کن خدا به بابایی سلامتی بده 

دعا کن همه مریضا شفا پیدا کنن و عزیز هیچ کی تو بستر بیماری نباشه 

دعا کن همه ی اونای که گرفتارن گرفتاریشون رفع شه و ارامشش بهشون بر گرده 

دعا کن همه ی دوستای که در انتظار مادر شدن هستن انتظارشون تموم شه 

برای منم دعا کن که بتونم مادر خوبی برات باشم عزیزم. قلبماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)