کیاوشکیاوش، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره
روشنکروشنک، تا این لحظه: 6 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

روزهای شیرین با تو بودن

عکس یه فرشته

1393/1/5 22:03
نویسنده : آدی
903 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم

امروز هفته ی 19 هم تموم شد به سلامتی. امروز چند بار ،باز یه حسهای کردم که فکر کنم باز تو بودی عزیزم و خیال من راحت کردی. 

امروز میخوام برات عکس یه فرشته رو بزارم. 

همه فکر میکنن فرشته ها زن هستن. ولی این یه فرشته ی مرد هست. فرشته ای به اسم دکتر عباس افلاطونیان. دکتری که با خواست خدا و کمک خدا به من کمک کرد که بتونم مادر شم. دکتری که واقعا هر چی از اخلاق حرفه ایش بگم کمه. 

تو تعطیلات عید هیچ دکتری پیدا نمیشه. همه مسافرت هستن ولی این دکتری هست که تو مرکز یزد حتی تو ایام عید هم به منتظرها کمک میکنه  تا بتونن طعم مادر شدن رو بچشن. دکتری که تو مرکز یزد با حداقل دستمزد فعالیت میکنه. دکتری که برای اولین بار روشهای کمک باروری رو تو ایران انجام داد. 

من تا عمر دارم بعد از خدا مدیون این دکتر هستم. براش ارزوی سلامتی میکنم و از خدا میخوام سالهای سال بهش توانایی بده که بتونه به طبابتش ادامه بده . 

دکتر خیلی دوستت داریم هم من هم جگر گوشم. دکتر عباس افلاطونیان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

ساحل
7 فروردین 93 0:27
خدا عمری پر سلامت به این فرشته ها بده انشالله.... مراقب خودت و عسلمون باش... همیشه جویای احوالت هستیم....
آدی
پاسخ
الهی امین...مرسی که به یادمی.نیلیا رو ببوس
ستاره
9 فروردین 93 10:09
واقعا خدا تعداد اين آدمها را بايد زياد كنه و بهشون عمر باعزت بده تا بتونند از علم شون به بهترين نحو استفاده كنند
آدی
پاسخ
الهی امین