کیاوشکیاوش، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره
روشنکروشنک، تا این لحظه: 6 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

روزهای شیرین با تو بودن

بدون عنوان

1393/1/7 23:04
نویسنده : آدی
194 بازدید
اشتراک گذاری

مامانییییییییییی برای اسمت دچار دو دلی شدمممممممممممممم. الان بین نیکان کیان و اردلان موندیم. بابایی میگه اردلان. من  هر سه تا اسم رو دوست دارم. کیان هم دوست دارم. نیکان هم دوست دارم. چه کار کنممممممممممم. کدوم رو بزاریم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چه کار سختی هست این انتخاب اسم. ..

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

ساحل
8 فروردین 93 11:31
منم موقع انتخاب اسم فکر کرده بودم اگه پسر شد بزارم کیان یا کامیار... واسه اسم نیلیا اومدم یک لیست از اسمهایی که خوشم میاومد فرستادم واسه شوهری اون انتخاب نهایی رو کرد... هنوز تا موقع تولدش وقت دارین... به اسم صداش کنین تا ببینین کدوم به نظرتون قشنگتره... چون گاهی یک اسمی رو بعد یک مدت که صدا میکنی جلوشو از دست میده... موفق باشی.....
آدی
پاسخ
انتخاب نهایی با منه. باباش فامبلش رومیده دیگه