کیاوشکیاوش، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره
روشنکروشنک، تا این لحظه: 6 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

روزهای شیرین با تو بودن

باز هم اسم جدید!!!!!

1393/1/12 22:03
نویسنده : آدی
256 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزممممم انقدر اسم عوض میکنم که خدا میدونه. هر اسمی که انتخاب میکنم دلم رو میزنه. اخرین اسمی که برات انتخاب کردیم بهراد هستش. نمیدونم این تا کی میمونه...دوست دارم برات اسمی بزارم که هیچ وقت یکنواخت نشه و تو همیشه اسمت رو دوست داشته باشی . دوست دارم اسمی باشه که از بچگی تا بزرگی بهت بیاد. 

مامان کلا رو تو وسواس داره. فعلا علی الحساب بهراد صدات میکنیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

ستاره63
15 فروردین 93 11:49
اسم بهراد هم فوق العاده است اسم مردونه و با ابهتیهههههه
آدی
پاسخ
ایدا
17 فروردین 93 8:17
سلام سلام خوبی مامان نازنین ادی جان برای اسم خودت رو اذیت نکن. تجربه به من ثابت کرده نی نی وقتی میاد اسمش رو هم با خودش میاره.. توی ذهنت اون چند تااسمی رو که دوست داری و بینشون مردد هستی داشته باش. گل پسری وقتی بیاد انوقت انگار خودش اسمش رو انتخاب می کنه.. و می بینی که بین اون اسم ها نا خداگاه یکیش بیشتر بهش میاد!! جدی میگم خیلی فکرت رو مشغول نکن هر چند که میدونم صحبت در مورد اسم یکی از شیرین ترین مکالمههای دوره بارداریه
آدی
پاسخ
سلام عزیزم. سال نو مبارکککککککک. فکر کنم اخر هم همین شه که روز تولدش اسمش معلوم شه
مامان فرخنده
18 فروردین 93 13:03
پروژه اسم انتخاب كردن براي بچه فوق العاده بسي سنگين مي باشد و با نظر آيداااااااااااااااجون كاملا موافقم
آدی
پاسخ
دقیقا......