کیاوشکیاوش، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره
روشنکروشنک، تا این لحظه: 6 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

روزهای شیرین با تو بودن

سونوی انومالی

1393/1/18 21:32
نویسنده : آدی
301 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم

امروز با بابایی رفتیم تهران مرکز دکتر شاکری برای انجام سونوی انومالی. ذوق داشتیم ببینیمت. رفتیم و شیف صبح داشت عوض میشد و ما مجبور بودیم 3 ساعت اونجا بمونیم. یهو اقای دکتر اومد بیرون و بابایی رفت بهش گفت و دکتر قبول کرد ما رو هم  قبل رفتن ویزیت کنه. به اقای دکتر گفتم که چند وقته درد خیلی شدیدی تو ناحیه ای از زیر دلم داره. دکتر همین که دستگاه رو گذاشت رو دلم گفت  اینم علت دردت. اقا پسر تو شکمت گرفته رو پاهاش نشسته و پاهاش رو به زیر دلت فشار میده و گفت تا موقعیت تو اونجوری هست این درد شدید با منه. به اصطلاح پزشکی پریزانتاسیون  تو بریچ هستش. 

اخه مادر فدای توبشه خوب خسته میشی اون جوری نشستی. مامانی دراز بکش عزیزمممممممممممممم. 

بعد حسابی دکتر نگات کردو خدا رو شکر همه چی خوب خوب بود. چند بار هم تصاویر رو برامون چهار بعدی کرد و من برای اولین بار اون روی ماهت رو دیدم عسلم. 

بعد با ذوق اومدیم خونه. 

الان بابای اومد و جواب رو با خودش اورد بالا و با ذوق اومدن فیلمت رو ببینم دیدم ای واییییییییییییییییییییییییی فیلم ندادن چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

کلی حالم گرفته شد. راستش گریه هم کردم. این همه راه رو فقط برای گرفتن فیلم رفتم اون مرکز 

حالا فردا زنگ بزنم ببینم اگه تو سیستمشون  ضبط شده باباجی رو که تهرانه زحمت بدم بره برامون بگیره. 

با همه ی این دردها و نگرانی ها باز من عاشق تو هستم. 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان فرخنده
23 فروردین 93 9:23
واي امان از دست اين پسلي ولي اين دوران شيرينه ماماني قدر اين دوران را بدون
آدی
پاسخ
شیرین در عین حال پر استرس
مامان نرگس
24 فروردین 93 20:05
ای جون دلمممممممممممم پسر شیطونننننننننن ..
آدی
پاسخ
بچم با ادبه ههه. جلوی بزرگتر دراز نمیکشه.
مامان الینا
27 فروردین 93 13:11
عزیزم تصادفی به وبت اشنا شدم نوشته هات قشنگ و از ته دل بود امیدوارم به زودی نازنینت رو دراغوش بگیری
آدی
پاسخ
ممنون عزیزم