کیاوشکیاوش، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره
روشنکروشنک، تا این لحظه: 6 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

روزهای شیرین با تو بودن

هفته ی23

1393/1/27 19:56
نویسنده : آدی
310 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلمممم

عشقم عمرم نفسم. 

روز به روز عاشقتر میشم. 

روز به روز بیتاب تر میشم برای در اغوش گرفتنت. 

شبایی که خوابت رو مبینیم تا چند روز بی قرارم. 

بی قرار برای روزی که برای اولین بار اون روی مثل ماهت رو ببینم. 

امروز 22 هفته رو تموم میکنیم و وارد هفته ی 23 میشیم 

از خدا میخوام تا الان که پشت و پناه ما بوده.  از این به بعد هم مراقبت باشه گل مادر. 

از خدا میخوام تو هیچ مرحله ای از زندگیت از جنینی گرفته تا پیری هیچ وقت تنهات نزاره . 

امروز حرکاتت خیلی از روزهای دیگه برام واضح تر بود.با هر حرکتت دعا کردم. دعا برای کسایی که ماههاست که منتظر این لحظه هستن 

دعا برای سلامتی بابایی. که خدا همیشه سایش رو رو سرمون نگه داره و عمر با عزت بهش بده 

دعا برای سلامتی مامانجی و باباجی که سالها سایشون رو سرمون باشه تا تو رو از محبت پدریزرگ و مادر بزرک سیراب کنن عزیزم 

احساسم به تو به کلمات  بیان نمیشه. 

بعد یه انتظار طولانی  بودن با تو واقعا برام معجزست. 

حکمت این 4 سال انتظار چی بوده نمیدونم. ولی هر چی بود من رو تشنه تر کرد. 

خدایا  خودت مواظب این دونه ای که تو دلم کاشتی باش که فقط دستای پرتوان تو میتونه ازش مواظبت کنه. 

مواظب دونه ی همه ی مادرها باش. 

مواظب همه ی مادرها هم باش تا بتونن مادر خوبی برای بچه هاشون باشن 

خدایا هر چقدر شکرت کنم. هر چقدر سجده کنم کمه 

تا عمر دارم متشکرتم. 

دوستت داریم خدا 

هم من هم دونه ی بهشتیم 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

ستاره
29 فروردین 93 0:16
خدا تا همیشه دونه تو رو واست به سلامتی انشالله نگه میداره عزززیزم
آدی
پاسخ
همینطور دونه ی تورو عزیزم
الناز
29 فروردین 93 1:11
خیلی قشنگ نوشتی ادی جونم خدا برات حفظش کنه . انشالله به سلامتی دنیا بیاد . و سالیان سال در کنا رهم شاد باشید
آدی
پاسخ
فدای تو الی جونممم. دعای هر لحظم تجربه کردنش برای خودته عزیزم
ایدا
30 فروردین 93 9:13
ایشاالله بقیه راه رو هم راحت و بدون دغدغه طی کنی و لذت در آغوش کشیدن عزیز دلت رو ببری
آدی
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامان ارمیا و ایلمان
31 فروردین 93 11:03
سلام مامان تازه. روزت مبارک.
آدی
پاسخ
روز شما هم مبارک
مامان نرگس
17 اردیبهشت 93 15:38
عزیزممممممممممممم سرشار از احساسات ناب مادرانه بود و خیلی هم زیبا و من هم که مثل تو انتظار کشیدم خیلی خوووووووووب درکت میکنم و حتما حتما حکمتی داشته و خداروشکر که الان یه فرشته تو وجودمون داریم و ما رو لایق دونسته و ایشالله به سلامتی بیان بغلمون و اون موقع هست که بیشتر و بیشتر قدرت خدا رو درک میکنیم و لذت میبریم ..
آدی
پاسخ