کیاوشکیاوش، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره
روشنکروشنک، تا این لحظه: 6 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره

روزهای شیرین با تو بودن

شروع هفته ی 32

1393/3/30 0:28
نویسنده : آدی
289 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان 

خوبی؟

امروز 31 هفته رو تموم کردیم به لطف خدا

امیدوارم بقیش هم به خوشی یگذره 

من برای داشتن و به دست اوردن تو خیلی سختی کشیدم و هر بلای سرم اومد رو به جون خریدم و برای تو از جونم هم میگذرم. 

تو این مدت وزن اضافه کردم که فدای سرت ولی از اینکه بابایی درک نمیکنه خیلی ناراحتم و دلم میگره. امشب رفتم پیشش بشینم میگه برو اون ور بشین سنگین وزنی مبل میشکنه. خوب دلم گرفت. هر کی من رو درک نکنه باباییی باید درک کنه. بابای که میدونه من تو چه وضعیتیم. خوددکتر جلوی بابا چند بار هشدار داد هر گونه پیاده روی و فعالیت زیاد ممنوع!!!!! 

امشب دلم از دستش گرفت  و راستش رو بخوای چند قطره اشک هم اومد ازچشمام. خوب ادم حامله حساس میشه دیگه. تو هم طبق معمول وقتی مامان اشکش میاد واکنش نشون دادی پسر گلم. 

همه ی دل خوشی من تویی که بیای و بشی همه ی زندگیم.

پسر خوشگلم

خیلی دوستت دارم. 

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

niloofar
30 خرداد 93 10:38
عزیزم ناراحت نشو. مهم داشتن همین فرشته کوچولوئه. البته بهت حق میدم. هرکسی هم که ندونه شوهرهامون باید بدونن چه خبره و این اضافه وزن از کجا اومده. اونا باید بدونن چقدر این راه سخت بوده. ولی باز هم خودت و ناراحت نکن. این روزها هم میگذره آدی جون. دیگه چیزی نمونده روزهای قشنگ و فوق العاده همیشگی برسه
آدی
پاسخ
اره برای منم مهم بودن جگر گوشمه.هیکل که هیچ جونم رو براش میدم ولی از هر کی توقع درک نداشته باشم از باباش این توقع رو دارم.میدونم بیاد همه ی اینا یادم میره ولی دیشب داشتم میترکیدم از بغض
مامان ارمیا و ایلمان
31 خرداد 93 9:12
الهی. شوخی کرده. دلگیر نشو. ولی واقعا خانم باردار خیلی حساس میشه و سر هر چیز اشکش درمیاد.
مامان فرخنده
31 خرداد 93 9:28
ماماني ناراحت نشو شايد ميخواست باهات شوخي كنه تو به دل نگير بذار پسملي بدنيا بياد ميشه تموم زندگيت بعد همسري كلي به شماها حسودي ميكنه استراحت كن قشنگ لذت ببر از اين دوران
آدی
پاسخ
ایدا
31 خرداد 93 9:47
خانمی به دل نگیر احتمالا می خواسته کمی شوخی کنه ولی خوب حس خانم ها رو ندارن آقایون.. شوخی هاشون گاهی به دل گرفته میشه.. حساسیت نشون نده.. گل پسری که بیاد همه چی به حالت فوق العاده خودش بر می گرده..
آدی
پاسخ
ساحل
31 خرداد 93 23:35
حساس نشو... آقایون گاهی خودخواه میشن ولی تو دلشون هیچی نیست... از الان بخوای فکر و خیال کنی سر این مسائل که روزگار تلخ میشه خواهری... هنوز کووووووو تا غر بزنن و تو هم جوابشونو بدی !! نگران نشو و فقط مراقب خودت باش...
آدی
پاسخ
ستاره63
3 تیر 93 9:56
ادي جون بي خيال اين حرفا..پسر خوشگلتو عشقه كه كم كم مياد بغلت..ايشاله به سلامتي بقيه رو هم بگذرونيييييييييي
آدی
پاسخ
باید بی خیال باشم چاره ای ندارم