کیاوشکیاوش، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره
روشنکروشنک، تا این لحظه: 6 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره

روزهای شیرین با تو بودن

مامان تنبل

1393/4/5 13:19
نویسنده : آدی
302 بازدید
اشتراک گذاری

جیگر مامان

اخه این مامانت چقدر تنبلهههه. 

همه ی کارها رو گذاشته دقیقه 90 و فقط داره همه رو میپیچونه 

از اون ور نصاب کاغذ دیواری میخواد بیاد میپیچونم چون هنوز زیر سازیش تموم نشده!!!

از اون ور موکت رو نمیشه بیارن چون اول باید کاغذ نصب شه!!!!

از اون ور هم هی سازنده سرویس خوابت زنگ میزنه که بیاریم میگم نه!!! چون اول باید کاغد و موکت نصب شه ههههه

دیروز هم با اولتیماتوم مامانجی رفتیم خیابون بهار و الباقی خریدت رو کردیم چون ماه رمضون داره میاد و مامانجی روزه میگیره و تو این گرما بنده خدا نمیتونست بیاد 

اینها همه برای اینه که نمیخوام کارهام تموم شه که زمان برام دیر بگذره 

راستش رو بخوای قند عسلم امروز 5 تیره!!! ولی برای من خیلی وقته تیر شروع شده!!! خیلی روزا داره دیر میگذره از وقتی وارد تیر ماه شدیم. 

بعد هم میدونم دیگه اگه وسایلت رو بچینم دم به دقیقه میام دست میزنم و باهاشون بازی میکنم تا تو بیای .خوب کثیف میشننننن.

به هر حال همه چی با هم تلاقی کرده ولی مطمئن باش که وقتی تو بیای همه چی امادست ان شالله 

راستیییییییییییییی

چند روز پیش اقای نصاب کاغذ دیواری اومد. همین که کاغذ ها رو دستش دیدم گفتم نه!!!! من اینا رو نمیخوام!!! اینا چرا انقدر بی رنگن؟

حالا انتخاب خودم بوداااا ولی پشیمون شده بودم. چون دیدم اگه اونا کار شه اتاقت هیچ شباهتی به اتاق یه نوزاد و کودک نداره. برای همین نذاشتم نصب کنه(که خوب هم شد چون اقا گفت  تا زیر سازی نشه خوب در نمیاد)

دیگه با مامانجی رفتیم و یه طرح دیگه پسندیدم. یه طرحی که حالا این بار خیلی پر رنگه!!

این مامانت اصلا حد وسط نداره فکر کنم!!!!

حالا اتاقت اماده شه برات اینحا یه عکس یادگاری میزارم که ببینی روزای اول چطوری بوده اتاقت. 

خدا کنه خوب شه و دوستش داشته باشی اتاقت رو 

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

niloofar
5 تیر 93 20:40
مبارکه خانوم خانوما. حسابی مشغولی پس. بی صبرانه منتظرم عکس اتاق نینی رو ببینم
آدی
پاسخ
راستش نه هههه همه دارن هولم میدن که کارا رو بکنم. به خودم باشه میگم زوده هنوز
مامان امی تیس و آترین
6 تیر 93 2:52
الهی من چقدر دیر رسیدم و چقدر خوشحال شدم واسه مادر شدنت عزیزم قبلنا که منتظر نی نی بودی هرازگاهی بهت سر میزدم و الان که اومدم و دیدم که چیزی به دنیا اومدن پسر گلت نمونده ذوق زده شدم واقعا خدا رو شکر و دعا میکنم به راحتی بارت رو زمین بگذاری مبارک باشه قدمش هم پر برکت
آدی
پاسخ
ممنونم عزیزم.اره بالاخره این نی نی ما هم از اون بالا دل کند و اومد.
مامان فرخنده
7 تیر 93 7:53
مامان خانم زود باش عكس اتاق گل پسري را بذار بعد هم كارهاتو نذار براي دقيقه نود چون هفته هاي آخر اصلا قابل پيش بيني نيست پس سريع عجله كن وسايل گل پسر را آماده كن
آدی
پاسخ
سعی میکنمممممممممممم
آیدا
7 تیر 93 9:06
می خوای بگذار خودش بیاد با سلیقه خودش برید خرید کنید.. انموقع دیگه زود نیست دیگه!! به سلیقه خودش هم میشه
آدی
پاسخ
خریدش تموم شده ههههه فقط مونده اماده کردن اتاق که اونم طلسم شده.دیگه کاری که با نصاب و اینا باشه همین میشه دیگه
ساحل
7 تیر 93 12:28
حداقلش سرت گرم میشه...روزهای آخر خیلی دیر میگذره... اونم تو این گرمایی که نمیشه بیرون رفت ! هی وای من چه دورانی ... تو گرما مراقب خودت باش بیرون میری و همیشه آب همراهت باشه تشنه نمون... باشه عزیزم؟
آدی
پاسخ
اره واقعا. خیلی دیر داره میگذره .مخصوصا از وقتی وارد تیر ماه شدیم!!!!! استپ کرد زمان!!!!خیلییییییییییییییییی کم میرم از خونه بیرون. ولی چشم اگه رفتم مراقبم
ستاره63
8 تیر 93 16:23
معلومه سلیقه ات خوبه مامان خانوم
آدی
پاسخ
اخلاقم بده ههه ربط به سلیقه نداره. کلا پشیمون زیاد میشم از انتخاب هام
مامان ارمیا و ایلمان
9 تیر 93 9:29
سلام گلم. ایشالله همه چیز درست میشه و روز موعود هم می رسه و چشم به هم بزنی نی نی خوشگلت بزرگ می شه.
آدی
پاسخ
خدا رو شکر کاغذ و موکت شدمنتظرم که سرویسش هم بیاد و تموم ان شالله
پرتو
12 تیر 93 19:51
سلام عزیزم خسته نباشی مطمئنن اتاق نینی خوب میشه دوستم خوش به حال نینی گلت که همچین مامان گلی داره اینقدر به فکرشه انشاالله همیشه شاد باشی دوستم مواظب خودت و نینی باش
آدی
پاسخ
ممنونم عزیزم. ایشالله به زودی تو هم اتاق نی نیت رو بچینی. شاید باورت نشه که جز نفرات اولی هستی که تو دعاهام همیشه اسمت رو میگم.