کیاوشکیاوش، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره
روشنکروشنک، تا این لحظه: 6 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

روزهای شیرین با تو بودن

ماه اخر

1393/4/19 0:44
نویسنده : آدی
259 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم دلم . پسر نازم.یکی یه دونه ی من 

امروز 34 هفته تموم شد و وارد هفته ی35 شدیم. 

وارد ماه 9 و اخرین ماه انتظار شیرین شدیم

8 ماه تمامه که تو شدی همه چیز و همه کس من. برای تو میخوابم . برای تو بیدار میشم. برای تو غذا میخورم. یعنی هر کاری که میکنم برای تو هست عزیز دلم. 

4 هفته دیگه به امید خدا اون روی مثل ماهت رو میبینم. 

خیلی زود گذشت. خیلییییییییییییییییییییییی. فقط یه ذره داره این اخراش دیر میگذره. که اونم برای بی تاب بودن  من برای دیدن روی تو هست عزیزم. 

از خدا میخوام همونجوری که تا الان از تو مواظبت کرده بقیه این راه هم ازت مراقبت کنه و در تمام مراحل زندگیت پشت و پناهت باشه. 

هیچ وقت یادت نره که عاشقتیم. 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

niloofar
20 تیر 93 12:06
آدی جون ایشالا این هفته های آخر و هم به سلامتی طی میکنی و شازده پسرت و سالم و سلامت بغل میگیری عزیزممممم. ولی خودمونیم همه این هشت ماه یه طرف این ماه آخر یه طرف. نمیدونم چون این ماه خونه نشین شدم اینطوری کلافه ام. یا گرما روم تاثیر گذاشته. ایشالا این روزهای آخر هم به راحتی و سلامتی بگذره
آدی
پاسخ
همینطور برای تو عزیزم. واقعا این ماه اخر فاجعه داره میگذره!!! تا اول تیر اصلا نفهمیدم چی به چیه!!! تازه هر کی بهم میرسه میگه مرداد حالت رو میپرسم!!!!
ساحل
22 تیر 93 4:06
آخیش.. داره تموم میشه... چه روزهایی رو پشت سر گذاشتیم با همه سختی ها و دلهره هاش ولی شیرین بود.. روز اولی که رفتی آزمایشگاه تا مطمئن بشی روزی که صدای قلبشو شنیدی روزهایی که اضطراب داشتی چرا حرکت نمیکنه و این روزها با لگد زدن های محکمش و احتمالا قوز کردناش که هم نفستو بند میآره و هم کیف میکنی و دست میکشی روش تا آروم بشه بتونی تکون بخوری... قدر این 4 هفته باقی مونده رو بدون ....عکس های آتلیه ای بارداری هم یادت نره حداقلش تو خونه از خودت با فیگور های مختلف...
آدی
پاسخ
اره واقعا!!! زود گذشت و خوب گذشت خدا رو شکر.ولی این ماه اخر رو دیگه خودت میدونی.... عکس هم که تنها نمیتونم برم بندازم. کسی رو هم ندارم ازم بندازه. من انقدر تنهام خواهر