کیاوشکیاوش، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره
روشنکروشنک، تا این لحظه: 6 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

روزهای شیرین با تو بودن

بدون عنوان

1393/4/20 19:43
نویسنده : آدی
201 بازدید
اشتراک گذاری

چه حالی میده لم بدی رو مبل و بابایی  اشپزخونه بشوره ... پرده اتاق عوض کنه.. جارو برقی بکشه...

البته با کلی غر غر...

ولی غر هم بزنه باز ادم  لذت میبره. همیشه شعبون یه بار هم رمضون

البته این کارا رو فقط برای تو میکنه هااااااااااااااا. تو  این 6 سال اصلا از این کارا نمیکرد. الاننم برای اینکه خدایی نکرده بلایی سر گل پسر قند عسلش نیاد داره کمک میکنه. چون دیگه اولتیماتوم دادم که اگه نکنه خودم دست به کار میشم!!!!

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

پرتو
20 تیر 93 21:26
همین و بگو حالا یه بارم آقایون بدونن ما چقدر زحمت میکشیم چی میشه مگه والااااااااااا
آدی
پاسخ
بازم اگه بدونن خوبه !!!! شوهر بنده که عمرا بدونه!!!
مامان فرخنده
21 تیر 93 7:57
قشنگ داري حوكمت ميكني ها چه تهديد خوبي كردي
آدی
پاسخ
والله این حکومت من تو این 8 ماه فقط 3 بار بوده هههههه. ولی دیروز خیلی حال داد.
ساحل
22 تیر 93 4:08
وقتی گل پسری هم اومد بهش مسئولیت بده... من اینقدر از مردایی که میشینن و فقط موقع خوب بودن بچه رو بغل میکنن و قربون صدقشون میرن زیاد دیدم که میگم بزار یک قسمت از کارهای گل پسری مال خود پدره باشه که هم لذت ببره و هم فکر نکنه همه چیز بچه داری گل و بلبله!!...
آدی
پاسخ
همین الان که هیچی به هیچی. همش باید با اژانس از کرج برم دکتر!!!! دیشب سر همین موضوع دعوامون شد که صبح هم ادامه داشت!!! متاسفانه جایی بزرگ شده که مرد فقط کار بیرون از خونه میکرده و تو خونه فرمانروانی مطلقه
niloofar
22 تیر 93 13:25
بعلهههههههههههه همیشه شعبون یه بار هم رمضون. خوب بذار اونا هم بدونن کار خونه چقدر سخته. خخخخخ از روزهای سلطنتت لذت ببر
آدی
پاسخ
فقط چهار هفته مونده هههه. البته خیلی هم سلطنت نکردم خدایی.
ستاره63
22 تیر 93 14:40
آفرين مامانه زرنگ..خوب كاري ميكني من كه شوهرم ميگه بعداز ببه دنيا اومدن بچه من ديگه دست به هيچي نميزنم..خيلي بهش فشار اومده.خخخخخخخخخ..ولي من نقشه هاي شوم در سر دارممم
آدی
پاسخ
تو میتونییییییییییییی من میدونم. من که از اولش نتونستم هههه