کیاوشکیاوش، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره
روشنکروشنک، تا این لحظه: 6 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره

روزهای شیرین با تو بودن

بدون عنوان

1391/3/28 2:27
نویسنده : آدی
239 بازدید
اشتراک گذاری

روي پـــــرده كعــبه
اين آيه حك شده اســت:
نَبِّئْ عِبَادِي أَنِّي أَنَا الْغَفُــورُ الرَّحِـــيمُ
و مـــن . . .
هنــــوز و تا هميشــه
به همين يك آيــه دلخــوشــــم:
" بندگانم را آگاه كن كه من بخشنده‌ي مهــــربانم !

خداوندا
نمي خواهم من اين مخلوق انسان_
اين هيولايي كه نامش را خدا دادند
من اين مخلوق دست بندگانت را نمي خواهم

خدايا
اين خداي قتل و غارت را نمي خواهم

خدايي را كه در عصر حجر مانده ست
كسي را كه براي سيب
مرا از خانه اش رانده ست
خدايي را كه سگهايش بشر را ميدرند و بر لبش خنده ست
.
خداي سنگسار و مرگ و اشكاور نمي خواهم
خداي صاحبان تخت و درويشان بي باور نمي خواهم
.
نمي خواهم خدايي را كه لم داده ست بر تختش
خدايي كه گه و بيگاه
بياندازد مرا در كوهي از آتش
خدايي را كه در گاهش به روي آدمي بسته ست
خداوندي كه از فرمان نبردن هاي من خسته ست
.
خدايي كه نمي فهمد غم نان را
نمي بيند تن مظلوم بي جان را
نمي خواهم بياموزم زبانش را
نه مي خواهم خودش را...نه جهانش را
نه حوري و بهشتش را
نه عرش و آسمانش را
.
خداوندا
نه آن دلداده ي خاكم
نه آن تن داده بر افلاك
نه آن اهريمني دجال
نه آن قديس خوب و پاك
و تا روزي كه در جانم نواي عشق ميپيچد
ندارم از خدايي اين چنيني باك

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

سمیرا
28 خرداد 91 13:30
خیلییییییی خوشگل بود . کلی باهاش حال کردم آدی جونم . بووووووووووووس

خداوندا
نه آن دلداده ي خاكم
نه آن تن داده بر افلاك
نه آن اهريمني دجال
نه آن قديس خوب و پاك
و تا روزي كه در جانم نواي عشق ميپيچد
ندارم از خدايي اين چنيني باك

اینجاش خیلییییییییی قشنگ بود
خاله دلم برات تنگ شده بابا . راستی آنیسا تو مسابقه نی نی و شکلک برنده شد هورااااااااااااااااااااااااااااا


دیدم عزیزم. ایشالا همیشه برنده باشه تو همه مراحل زندگیش
لادن
30 خرداد 91 17:14
عزیززززززززززززم خیلی قشنگ بود دلم تنگ شد
ساحل
2 تیر 91 14:49
ادی جونم خیلی زیبا بود عزیزم... یه چیز دیگه..آهنگ وبلاگتم خیلی آرامش بخشه ... امیدوارم همیشه مثل این آهنگ توی زندگیت آرامش داشته باشی...
نایسل
16 تیر 91 3:29
دلم تنگ شده چرا دیگه نمیای پیشم راستی عیدت مبارک عزیزمممم
نایسل
16 تیر 91 13:23
توروخدا یه خبر از خودت بده


عزیزمممممممممممممم مرسی که به یادمی. منم هستم.ولی کم میامممممم. حال ندارم اصلا
نایسل
16 تیر 91 14:38
خداروشکر خوبی قربونت برممممم بعد رمز دار میکنم چشات خوشگللل میبینه بیشتر بیا
فاطی
19 تیر 91 15:11
سلام ادی جونم .خوبی؟؟؟ برای چی منو لینک نکردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ میکشمت به وبلاگ نی نی منم سر بزن قهر میکنمااااااااااااااااا
فاطی
22 تیر 91 0:45
سلام ادی.خوبی؟
من توی نی نی سایت ( هیلا جون ) هستم دیگه
وبلاگ خودم هم اینهاش.شاید با این وبلاگم میشناسی: http://manotanhayiiiiii.blogfa.com/


هوووورا شناختمممممممممممممم