کیاوشکیاوش، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره
روشنکروشنک، تا این لحظه: 6 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

روزهای شیرین با تو بودن

بدون عنوان

1391/4/21 14:25
نویسنده : آدی
227 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی وقته چیزی ننوشتم. اخه چیزی ندارم که بنویسم. زندگی کاملا روزمره. اینم که نوشتن نداره که مثلا امروز بیدار شدمممممممم ناهار خوردم . شام خوردم خوابیدم. ههههه عجب اتفاقای  مهمی. ههههههنیشخند

فردا میشم یک عدد عمه . ایشالا به سلامتی به دنیا بیاد و دختر سالم و صالحی برای پدر و مادرش باشه .

خودمم که چند روز دیگه وقت دکتر دارم. ایشالا همه چی خوب باشه.

خوب اصلا حال ندارم بنویسم . برم یه چیزی بخورمعینکنیشخند

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

فاطی
22 تیر 91 0:49
ادی جون بهت تبریک میگم.نمیدونم برادر زاده ای هم بغیر از این نورسیده داری یا نه؟؟!!!!!!!!
اگه نداری باید بگم که برو حالشششششششششششو ببر.
نمیدونی عمه بودن چه طعمی داره.من خودم عمه دوتا وروجک هستم.
واقعا بیشتر از شوهرم دوستشون دارم.
روزهای عمه بودن رو به نحو احسن سپری کن.
از فردا وقتی برادر زادت بخنده حس میکنی دنیا ماله توئه.حتی وقتی گریه کنه.
خلاااااااااااااااااااصه عمه شدنت مبارکت باشه.شیرینی یادت نره






نایسل جون
14 مرداد 91 18:19
دلم برات تنگ شده منو که فراموش کردی دوست داشتی بیا


عزیزم یه مدت نتم قطع بود