کیاوشکیاوش، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره
روشنکروشنک، تا این لحظه: 6 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

روزهای شیرین با تو بودن

6 سال گذشت ....

1392/12/12 8:25
نویسنده : آدی
287 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم. 

6 سال پیش تو همیچین روزی من و بابای زندگی مشترک خودمون رو شروع کردیم. از سال بعدش تو این تاریخ ارزو داشتم که تو هم تو جمع ما باشی قربونت برم. تا امسال که به ما افتخار دادی و اومدی عزیز دلم. 

خیلی این 6 سال زود گذشت. خیلیییییییییییییییی. یعنی این 6 سال از این 16 هفته زودتر گذشت هههههه

امیدوارم بااومدن تو زندگی ما هم یه جون و رنگ تازه بگیره که مطمئنم اینجور میشه. چون هنوز بدنیا نیومده وجودت رو حس میکنیم. 

مامان همه ی سعیش رو میکنه که از تو مواظبت کنه .تو خودت هم از خدا بخواه که مواظب تو و همه ی نی نی کوچولو ها باشه و به همه اون مهربون های که منتظر یه فرشته مثل تو هستن یه دونه بهشتی بده. 

امین 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

ایدا
12 اسفند 92 10:24
خانمی سالگرد ازدواجتون مبارک باشه سال دیگه گل پسری هم به جمعتون اضافه میشه و ایشاالله 3 نفری جشن می گیرید این روز رو ل]
آدی
پاسخ
بووووس ایدا جونم. ارزوی قلبیم اینه که سال دیگه هم تو سالگرد ازدواج و عید رو با جوجو یا جوجه هات جشن بگیری.
ایدا
12 اسفند 92 10:25
قالب نو هم مبارک. پیشاپیش سال نو هم مبارک
آدی
پاسخ
سال نو تو هم مبارککککک. امیدوارم سال اسب برات سال خوبی باشه عزیزمممم. بهتر از این مار که هر کسی رو یه نیش زد
مامان فرخنده
12 اسفند 92 14:20
مبارك باشه ساليان سال دركنار هم وپسر نازت شاد وسلامت زندگي كنيد
آدی
پاسخ
ممنونمممممممممم
ساحل
13 اسفند 92 0:25
چه جالب... سالگرد ازدواج ما هم 12 اسفنده...منتها امروز 4 سال تومو شد... به هر دو تا تون تبریک میگم و انشاالله 3 تایی زندگی خوبی داشته باشین.
آدی
پاسخ
پس تو هم عروس اسفندی وسط خونه تکونی و شلوغی های اخر سال.... الان تازه خودم غرغر های اطرافیان رو برای تاریخ عروسیم درک میکنم ههههه. خودم که هر سال خونم به هم ریخته بود..... سالگرد عروسی تو هم مبارک دوست عزیزم
پرتو
13 اسفند 92 13:36
سالگرد ازدواجتون مبارک عزیزم انشاالله سالیان سال در پناه خدا و در کنار هم شاد و خوشبخت زندگی کنین و به موقشم این فرشته بدنیا بیاد و کنار تمام لحظات شاد زندگیتون باشه آمین
آدی
پاسخ
ممنونم عزیزم.
مامان ارمیا و ایلمان
17 اسفند 92 9:15
ایشالله همیشه بهترین لحظه ها رو داشته باشی.
آدی
پاسخ
ستاره63
19 اسفند 92 21:15
ادی جونم همه این چند تا پستای اخرتو خوندم و کلی ذوق کردم ایشاللا زودی پسر گلت سالم میاد بغلت.بووووس
آدی
پاسخ
مرسی دوست مهربونم.من که مادر شوهر شدم رفتتتتتتتتتتتتت. ببینم تو مادر شوهر میشی یا مادر زن هههههه