کیاوشکیاوش، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره
روشنکروشنک، تا این لحظه: 6 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

روزهای شیرین با تو بودن

هفته ی 17

1392/12/20 20:49
نویسنده : آدی
260 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مادر

امروز به حساب سونوگرافی ان تی 17 هفته تموم شد و میگن وارد ماه 5 شدیم. خدا رو شکر تا اینحاش خوب بوده عزیزم. امیدوارم که بقیش هم خوب پیش بره 

ولی تو  عشق مادررررررررررررر هنوز برای من ابراز وجود نکردی . نه ماهی شدی نه حباب شدی نه پروانه....

برای همین من همیشه نگران میشم. الان نگرانی های مامانم رو خوب درک میکنم. 

دیشب بابایی رو مجبور کردم با تمام خستگیش ببرم بیمارستان تا من بتونم صدای قلب نازت رو بشنوم. رفتیم بیمارستان کمالی که یه زایشگاه دولتی هست. بهم گفتن زیر هفته ی20 با سونوکیت شنیده نمیشه که من اصرار کردم. خلاصه خیط شدن عزیزممممممم کلی گشتن تا پیدا کردن صدای نازنین قلبت رو. توپ توپ توپ توپ فقط خدا میدونه این صدا چقدر من رو ازوم میکنه. چون خیالم از سلامتی تو راحت میشه. بعد یه چیز با مزه اینه هزینش شد 1600 تومن.... انقدر تو این مدت همه چی گرون بود و بالای 200 تومن خندمون گرفته با بابایی. فدای تو بشمممممم.

من میمیرم برای تو. هر روز خدا رو شکر میکنم که تو رو به من داده. سپردمت به دستای توانایی خودش. 

راستی تا الان نیکان صدات میکنیم. فکر کنم اسمت همین بشه. بابایی اردلان هم دوست داره. من فرنام و فرنود هم دوست دارم. ولی همش صدان میکنیم نیکان

هرکدوم از این اسمها بشه امیدوارم خوشت بیاد وقتی بزرگ شدی 

عاشقتم مادر 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

ساحل
20 اسفند 92 23:42
نامدار باشه.... انشالله تکون های وروجک هم شروع بشه که دل تو راحت بشه.... من 4 ماه و 11 روز اولین تکون واقعی دخترم بود.... نزدیکه دیگه...
آدی
پاسخ
امیدوارمممممممم
مامان فرخنده
21 اسفند 92 8:34
سلام ادي جون خوبي نيكان عزيزم خيلي اسم قشنگيه من هم بايد يه اعتراف كنم من تا اوايل ماه هفت هيچي احساس نميكردم وخيلي نگران بودم ولي بعد ازاون تا دلت بخواد بهم لگد ميزد ولي هيچوقت مدل ماهي يا سكسه كردن احساس نكردم اصولا ميگند مادر تكون خوردن بچه اول را دير احساس ميكنه پس نگران نباش من هم اينطوري بودم. مواظب خودتون باشيد
آدی
پاسخ
وای یعنی دو ماه دیگهههه. نگووووووو
مامان ارمیا و ایلمان
21 اسفند 92 10:55
ای جانم. واقعا لذت بخشه. این بار رفتی با گوشیت صدای قلبش رو ضبط کن. من سر ارمیا این مار رو کردم.
آدی
پاسخ
حتما این کار رو میکنم. ولی از ته چاه می اومد صداش این بار
پرتو
21 اسفند 92 11:58
چه اسم قشنگی براش انتخاب کردی عزیزم مبارکش باشه ، نگران نباش به زودی این قدر برات تکون میخوره که دیگه نزاره حتی یه لحظه بخوابی انشاالله در پناه حق سالم باشین عزیزم
آدی
پاسخ
ممنونم عزیزم.
ایدا
21 اسفند 92 17:19
بسیار اسم قشنگ و با مفهومیه. مبارکش باشه و ایشاالله این چند ماه مونده هم خوب راحت برات سپری می شه و عزیز دلت رو در آغوش می گیری.
آدی
پاسخ
انشالله .ممنونم عزیزمممم