کیاوشکیاوش، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره
روشنکروشنک، تا این لحظه: 6 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

روزهای شیرین با تو بودن

یعنی تو بودی؟

1392/12/24 14:09
نویسنده : آدی
236 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزمممممممم.خوبی قربونت برمممممم. امروز صبح قرار بود با بابایی بریم سر خاک عمو و بابا بزرگ . هوا هم بارونیی و من دوست نداشتم از رختخواب بیام بیرون. گشنه هم بودم شدید. حس کردم که یه چیزی دو بار زد بهم خیلی ارررررررررررروم. پریدم و گفت باباشششششش فکر کنم نیکان بودددددد. صبحونه خوردیم و رفتیم. ولی دیگه تکرار نشد و من لب و لوچه ام اویزون شد عصری نون پینر گوجه خیار خوردم و دراز کشیدم چند دقیقه بعدش بود که یهوووو یه چیزی تو شکمم پشت و رو شد. دقیقا حس اینکه تو کله ملق زدی!!!!

مامان تو بودی ایااااااااااااااااااااااااااااااااااااا؟ هنوز تو شوکمممممممممممم. واقعا تو بودییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی؟                                                                           پ ن   فکر کنم اشتباه بودددد. دیگه تکرار نشدخیال باطل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

ایدا
24 اسفند 92 9:29
هوراااا!!مبارکه
آدی
پاسخ
ولی دیگه هیچ کدوم تکرار نشدفکر کنم اشتباه کردم
مامان فرخنده
24 اسفند 92 16:41
عزیززززززززززم نیکان بود دیگه چون تو الان حساس شدی اون دیگه لگد نمیزنه بیخیالی طی کن دوباره لگد میزنه
آدی
پاسخ
ساحل
24 اسفند 92 19:18
خود خودش بود... یک کم بزرگتر بشه حرکاتش هر لحظه تکرار میشه... الان کوچیکه شاید روزی 1-2 بار فقط تکون بخوره... منتظر خسته کردنت باش... یک روز میای مینویسی وای مردم اینقدر این پسره قوز کرد تفسم بالا نمیاد
آدی
پاسخ
پس چرا دیگه هیچ خبر نشددددددددد. پاشم برم صدای قلب گوش بدم
ستاره
25 اسفند 92 17:14
وااااای چه خوب ادی جون..چه حس خوبی..باید از همه این لحظات لذت ببریم مطمن باش زودی دوباره تکون میخوره
آدی
پاسخ
اره ستاره باید لذت برد . خدا کنه باز تکرار شه. تنها راهی که میشه از خوب بودنش اطمینان حاصل کرد همین تکوناشه که گویا حالا حالا ها اتفاق نمیافته
دنیا جون
26 اسفند 92 13:59
ادی خود خودش بود مبارک.باشه.ساحل راست میگه اوایل مکن روزی یک تا دو بار ممکنه یه روز نباشه.منم اینقدر نگران میشدم.هفته 24به بعد اینقدررتکون میخوره نیکان خاله مطمین باش
آدی
پاسخ
چی بگم دنیا جونم. دیگه تکرار نشد ولی
الناز
27 اسفند 92 15:05
ادی جونم خداروشکر میکنم هزاران بار که این حس شیرینو درک کردی خود نیکان بوده فداش شممممممممممممممممممم هر چی بزرگتر شه بیشتر حسش میکنی
آدی
پاسخ
فدای تو بشم الی جونم. ایشالله به زودی خودت هم تجربه میکنی عزیزم. البته فکر کنم اشتب کردم ههههه اخه دیگه اصلاااااااااااااااااااا هیچی نفهمیدم