کیاوشکیاوش، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره
روشنکروشنک، تا این لحظه: 6 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

روزهای شیرین با تو بودن

48 ساعت

1393/5/12 9:45
نویسنده : آدی
423 بازدید
اشتراک گذاری

عشقم 

عمرم 

نفسم 

کمتر از 48 ساعت دیگه اون روی ماهت رو میبینممممممممممممممممممممممممم.

باورم نمیشه وای خداااااااا. 

دیروز رفتم دکتر . گفت به خاطر فشار و لب مرز بودن پروتیین ادار ریسک نمیکنه تا 20 مرداد صبر کنه. سونوگرافی هم کرد و گفت همه چیت خوبه و بهم گفت سه شنبه 14 مرداد ساعت 6 صبح بیمارستان باشم. 

وای خدا چقدر هیجان دارم نفسم. 

گفت به خاطر سلکسان که استفاده میکردم احتمال اینکه بتونم بی حسی از کمر بشم کمه. پس احتمالا اون گریه ی دلنشینت رو از دست میدم. 

فدای اون دست و پای بلوریت بشم من که قراره وجود من رو ترک کنه 

خیلی دلم برای این روزا تنگ میشه. روزای دو نفره بودنمون. روزهای که هر جا میرفتم تو هم با من بودی. تو هر چی میخوردم تو هم شریک بودی. 

پسرم عشقم میمیرم براتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

خدایا شکرت که این مدت پشت و پناه ما بودی. 

از این به بعد هم پشت و پناه کیاوش من باش 

عاشقتم هیچ وقت یادت نره هیچ وقت

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

ساحل
12 مرداد 93 10:08
واییییییییییییییی........ خدایا شکرت که چند روز مونده فقط که گل پسرمون کیاوش نازنینو ببینیم... خیلی خوشحالم دوستم و امیدوارم با سلامت بیرون بیای... برای اولین گریش هم اگه تونستی فیلم بگیر بعدا ببین... خوبی بیهوشی اینه که وقتی چشاتو باز کردی تموم میشه همه چیز... انشالله پست بعدیت با عکس گل پسرییییی......
آدی
پاسخ
قربونت برم دوست گلم که تو این 9 ماه همش به یادم بودی. برام خیلی دعا کن
آیدا
12 مرداد 93 10:12
وایییی آدی جونم انشاالله بسلامتی دو روز دیگه گل پسری رو می بینیییییی... الان میخوام بگم خوشبحالتت.... دیگه انتظار تموم شد.... زودی بیا و عکس گل پسری رو بگذار.... بیصبرانه منتظرم... من که باید ۶ ماه صبر کنم
آدی
پاسخ
قربونت عزیزم.چشم به هم بزنی 6 ماه تو هم تموم میشه ...حتما در اولین فرصت میام و عکسش رو میزارم. برام خیلی دعا کن مامان ایدا که بچه م صحیح و سلامت به دنیا بیاد
مامان فرخنده
13 مرداد 93 7:45
خداروشكر ديگه روزهاي پر استرست ديگه تموم شده وبا ديدن روي ماه كياوش جون به آرامش ميرسي براي همه زنهاي منتظر دعا كن
آدی
پاسخ
قابل باشم دعایی همیشگیمه. مرسی دوستم
مامان ارمیا و ایلمان
13 مرداد 93 12:34
واااااااااااااااااااااااای. خدای من. دیگه تموم شد. انتظار تمومه. ایشالله بدون هیچ مشکلی به دنیا میاد و روی ماهش رو می ببینی. خدا رو شکر. زودتر عکسش رو بگذار که منتظریمها. هر روز میام تا ببینم گذاشتی یانه.
آدی
پاسخ
مرسی عزیزممممم. حتما در اولین فرصت عکس میزارم.
ساحل
13 مرداد 93 17:44
حدود 12 ساعت... احساس این سعاتتو برای خودت هم شده بنویس... بعد از زایمانت اونها رو که میخونی خودت هم تعجب میکنی... فردا دوربینو فراموش نکن از اطاقت و دم بیمارستان و تک تک لحظه ها فیلم بگیر... موفق باشی و به سلامت دنیا بیاد و خودت هم به سلامت بیرون بیای دوست گللللللللللللللمممممممممممممم...........
آدی
پاسخ
احساس غریبی دارم خیلیییییییییییییییییییییی غریب