کیاوشکیاوش، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره
روشنکروشنک، تا این لحظه: 6 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

روزهای شیرین با تو بودن

احساسات متناقض

1393/5/13 19:34
نویسنده : آدی
566 بازدید
اشتراک گذاری

تو این 9 ماه هیج روزی مثل امروز  نبودم. 

همیتجوری به شکمم نگاه میکنم و گریه میکنم!!!!! دست خودم نیست. اشکام همیتجوری میچکن. 

فکر اینکه فردا این موقع دیگه تو وجود من وول نمیزنی و اون دست و پای بلوریت رو به شکمم نمیمالی اشکم رو درمیاره. 

دلم برای این روزا تنگ میشه 

روزای که با استرس و اضطرابی که داشتم به خودم زهر کردم

عزیز دلمممممممممممممم

پسر قشنگممممممممممممم

میدونم بیای انقدر من رو مست از وجودت میکنی که یاد این روزا هم شاید نیفتم ولی الان بینهایت دلم گرفته. 12 ساعت دیگه رحم من رو ترک میکنی و قدمت رو به این دنیای بزرگ میزاری. 

از یه طرف خوشحالم از اینکه انتظار 4 ساله  ی من تموم میشه و مادر میشم 

انتظار 9 ماهمم تموم میشه و روی ماه تو رو میبینم 

از یه طرف غمگینم برای این روزا که دیگه تو دل من نیستی. 

خیلی احساس متناقضی دارم. 

قربونت برم مامان. 

فکر کنم خودت هم میدونی که قراره دنیای کوچیکت رو ترک کنی  همین که دستم رو به ارومی میزارم رو شکمم چنان تکونی به خودت میدی که انگار میفهمی نوازش من رو

چنان اون پاشنه ی کوچیک پات رو فشار میدی تو پهلوم که دلم میخواد زمان وایسه و  من لذت ببرم. 

عزیزم. 

عمرم نفسم 

بی تاب دیدنت و دلتنگ لگد هاتم. 

عاشقتم پسرم 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

ساحل
14 مرداد 93 9:10
زود تند سریع همه چیز رو تعریف کن... الان فکر کنم گل پسری رو دیگه بغل کردیییییی....... من برم ببینم بچه ها چی میگن... بوس بوس...
آدی
پاسخ
ستاره63
14 مرداد 93 10:17
عزززززيزز دلممممم.الان كه برات مينويسم ساعت 10:25 صبح سه شنبه است احتمالا پسر خوشگل بدنيا اومده...هوراااااا هورااااااا
آدی
پاسخ
ساحل
15 مرداد 93 17:43
الان فکر کنم بچه به بغل خونه اومدی.. مبارکت باشه دوست عزیزم... از رو پیج نینی سایت هم خوندم که سالمید هم تو و هم گل پسری... تعریف زیاد خوندم از پسری... انشالله سالهای سال سایه تو و پدرش بالا سرش باشه و با خوبی و خوشی بزرگش کنین و مایه افتخارتون بشه... سخت نبود که زایمان ؟
آدی
پاسخ
ممنونم عزیز دلم. خود زایمان سخت نیست بعدش سختهههههههههههههههههه
ساحل
25 مرداد 93 18:12
سلام مامان خوشگل... نمیآی عکس پسری رو بزاری ؟ میدونم الان بعد زایمانه و چطوری هستی... از تو مبحث نینی سایت فهمیدم چطوری ولی تموم میشه و نگران نباش... منتظرما....
آدی
پاسخ
سلام عزیزم. نمیشه عکس بزارم.تو میدونی چرا؟