کیاوشکیاوش، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره
روشنکروشنک، تا این لحظه: 6 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره

روزهای شیرین با تو بودن

یه بدن و دو قلب

1392/10/17 15:25
نویسنده : آدی
195 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان 

دیروز رفتیم سونو و صدای قلب نازنینت رو شنیدیم. 

هم صداش روشنیدیم هم ضربانش رو دیدیم عزیزم. 

قربونت برم لوبیای من که دو تادست کوچولو هم داشتی عشقم. دم هم داشتی هههههههه

نمیدونی وقتی بابایی هم تو رو تو اون صفحه شیشه ای دید چه ذوقی کرده بوددددددددددد. میتونم به جرات بگم تا این لحظه این برق رو تو چشماش ندیده بودم. 

تو همه ی زندگی من و بابات هستی. 

درسته بعضی از افراد از اومدن تو خوشحال نشدن عیب نداره قربونت برم. مهم اینه که تو میای و میشی دلیل زندگی من و بابات .خیلی دوستت دارم عزیزم. بابا هم خیلی هم دوستت داره.از دیشیب همش عکست رو نگاه مبکنم عزیزم. 

حس زیبای دارم که الان دو تا قلب داره تو وجود من میزنه. ولی بدون که قلب خودم فقط به خاطر تو میزنه عزیزم. 

از خدا میخوام هر کسی که ارزوی این لحظه رو داره به ارزوش برسونه و این روزها رو تجربه کنه به حق مهربونی خود خدا 

دوستت داریم عشقم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

پرتو
17 دی 92 16:38
خدا رو شکر دیدی همه چی نرمال بود و هی داشتی خودت و ناراحت میکردی ایشالا قلبش هزاران سال بتپه و سایه پدر و مادر همیشه بالای سرش باشه آمین
آدی
پاسخ
ممنونم پرتو جون
ساحل
17 دی 92 17:17
دیدی نگرانیت بی مورد بود ؟؟ اون کوچولو رو نبینم دیگه اذیت کنی بشینی فکر و خیال کنی ها ؟؟ با همین خوبی 8 ماه دیگه رو هم تموم میکنی اون وقت میآی بچه به بغل مینویسی... باشه دوستم؟؟ در ضمن شنیدن صدای قلبش مبارکتون باشهههههههههههههه
آدی
پاسخ
دست خودم نبود دیگه
samin
18 دی 92 3:11
عزیز دلم مبارک باشه شنیدن قشنگترین صدای دنیا.ایشالا 120 سال با قدرت بتپه این قلب کوچولو.در ضمن تا کور شود هر انکه نتواند دید این شادی هارو
آدی
پاسخ
اولا من تو رو میکشم چرا جواب نمیدی تو مسنجر؟دوما واقعا کور شن
مامان فرخنده
18 دی 92 8:44
خداروشكر كه همه چي خوب بود ديگه توروخدا اين قدر منفي فكرنكن به روزهاي شيرين فكر كن تا چشم بهم بذاري ني ني مياد بغلت پس قدر اين لحضه هاي شيرين را بدون در مورد اينكه ديگران از اومدن اين فرشته پاك و معصوم ناراحت هستند واقعا چقدر آدم بايد حقير باشه از اومدن همچين نعمت خوبي دلگير باشند ولشون كن اصل خودت و شوهرت هستيد كه بايد براي ني ني نانازي پدر و مادري كنيد بقيه رو بي خيال
آدی
پاسخ
دقیقا همینه. دنیای من و باباشه و همین مهمه.ولی کلا خیلی استرس داره این دوران
ایدا
18 دی 92 8:57
عزییییییزم خدا رو شکر. دیدی نگرانی نداشت. خانمی خدا رو شکر که خیالت راحت شد. از لحظه لحظه معجزه ای که تو دلته لذت ببر. ایشاللههمیشه لبتون خندون باشه. استراحت کن خانمی
آدی
پاسخ
مرسی ایدا جون.ایشالله به زودی تو این دوران پر استرس رو تجربه میکنی. واقعا پر استرس مرحله ی زندگیم تا امروزه