کیاوشکیاوش، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره
روشنکروشنک، تا این لحظه: 6 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره

روزهای شیرین با تو بودن

بدون عنوان

1392/10/17 20:27
نویسنده : آدی
193 بازدید
اشتراک گذاری

چقدر دلم گرفته. چقدر نگرانم. چقدر فکر و خیال تو سرمه. 

چرا روزا نمیگذرن؟ وای خدا تازه امروز 5 شنبه هست و 4 روز دیگه مونده تا برم دکتر. 

چرا هیچ نشونه ای از بودن تو نیست؟ 

یه دونه نشونه بود که اونم دیگه نیست 

یعنی تو هستی؟

موندی ؟

وای خدا کمک کن

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

ساحل
12 دی 92 20:45
عزیزم نگران نباش...طبیعیه... منم وقتی فهمیدم باردارم بعد یک مدت درد سینه که داشتم تموم شده بود کلا بیحالت بودم.... تو دلت بزرگ میشه و میشه نینی کوچولوی عزیز همه ما...
آدی
پاسخ
مرسی ساحل جونم که بهم امید میدی. این مدت فقط به همین امیدا بود که تونستم تحمل کنم
ساحل
13 دی 92 13:54
اسم اون دستگاه سونو کیته... از لوازم پزشکی گرفتم.. ولی بگم خیلی سخته پیدا کردن صدای قلب نینی..من تقریبا فکر کنم 17-18 هفته بع بعد تونستم پیداش کنم...
آدی
پاسخ
مرسییییییییی با دکترم مشورت کنم شاید بگیرم. منی که انقدر وسواسم فکر کنم داشته باشم بد نیست
پرتو
13 دی 92 23:16
چرا نگران عزیزم ؟ علائم بارداری برای همه یه جور نیست ، برای بعضی ها زودتر برای بعضیها هم دیرتر میاد ، این افکار منفی و از خودت دور کن و به چیزای خوب فکر کن
آدی
پاسخ
دست خودم نیست پرتو جان. خودمم اصلا این حالی که دارم رو دوست ندارم. دوست دارم از این معجره بعد 4 سال لذت ببرم ولی نمیشه
آیدا
14 دی 92 1:06
مامان مهربونم اصلا نگران نباش گلم.اولا استرس و نگرانی جز اینکه ضرر داشته باشه هم برای خودت و هم برای نی نی هیچ کار مثبتی نمی کنه.دوما,خودت میدونی که هر چه مقدر باشه اتفاق میفته پس نگران بودن فایده نداره.از تک تک لحظه های با نی نی بودنت لذت ببر.نگذار دل نگرانیها خرابش کنه عزیزمخودت یکبار بمن گفتی آ دم هیچ وقت نباید نا امید باشه از لطف پروردگارش.اون فسقلی جاش امن امنه.الکی لذتت رو کور نکن
آدی
پاسخ
سعیم رو میکنم ایدا جون. واقعا لذت نمیبرم از بودن باهاش انقدر که استرس دارم
ایدا
14 دی 92 12:37
نسرین (عزیز دل مامان بابا)
15 دی 92 22:51
عزیزم نگران نباش طبیعیه. منم تا 3 ماهگی همش میترسیدم نی نی نباشه. چون هیچ حسی نداشتم. حتی تهوع هم نداشتم.
آدی
پاسخ
مرسی عزیزم. دیروز خیالم راحت شد